Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Texa PolandTexa Poland
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Honda Civic 8 Gen 2,2 D. 2006 - Pali się kontrolna ABS i VSA. ABS działa. B1170

27 Oct 2018 00:44 3465 6
  • Level 9  
    Witam. Pacjent Honda Civic 8 Gen 2006 2,2 Diesel. Pali się kontrolka ABS i VSA . ABS zdaje się działać normalnie. Po samodiagnostyce układu ABS wyświetla się błąd DTC B1170. Tester diagnostyczny nie może połączyć się z modułem ABS. Akumulator OK. Błędy kasowane poprzez złączenie 4 i 9 pinu w złączu OBD. Jakieś pomysły / sugestie ? A może jest ktoś z Gdańska lub okolic kto rozwiąże problem ? Z góry dziękuję za pomoc.Honda Civic 8 Gen 2,2 D. 2006 - Pali się kontrolna ABS i VSA. ABS działa. B1170
  • Texa PolandTexa Poland
  • Level 39  
    Wydaje mi się że procedura kasowania błędów jest inna. Błąd daje się wykasować czy nie ?
  • Texa PolandTexa Poland
  • Level 9  
    Niestety nie.
  • Level 39  
    Jakim testerem próbowałeś się połączyć?
  • Level 9  
    Nie wiem. Robili to w warsztacie gdzie tuningują auta . Program na laptopie . Widziałem , że wybierali markę , model , rocznik oraz silnik. Wyglądało to profesjonalnie.

    Dodano po 1 [godziny] 48 [minuty]:

    Znalazłem takie info na stronie :

    https://translate.google.pl/translate?hl=pl&s..._2006-2009_manual_english/160.htm&prev=search

    Honda Civic - instrukcja naprawy serwisowej 2006-2009 rok :

    DTC B1170:
    STEROWANIE GAUGE
    MODUŁ UTRACONY
    KOMUNIKACJA Z
    ABS / VSA
    MODULATOR-CONTROL
    UNIT ( ).

    Sprawdź obwód napędu wskaźnika
    w module sterującym przyrządu pomiarowego wg
    za pomocą modułu kontrolnego miernika
    funkcja autodiagnostyki (patrz
    NAPĘD WSKAŹNIKA
    KONTROLA OBWODU ).

    Sprawdź zasięg transmisji
    przełącznik (patrz TRANSMISJA
    TEST PRZEŁĄCZNIKA ZAKRESU

    Dodano po 19 [minuty]:

    I jeszcze to - wskazuje moim skromnym zdaniem na awarię modulatora VSA lub przerwę w jego obwodzie - pytanie gdzie go szukać ?

    Rozwiązywanie problemów z DTC: B1170

    DTC B1170:
    Utrata komunikacji modułu kontrolnego z modułem kontrolera VSA (komunikat VSA)

    1.
    Usuń kody DTC za pomocą HDS.

    2.
    Wyłączyć zapłon, a następnie włączyć (II).

    3.
    Zaczekaj 6 sekund lub dłużej.

    4.
    Sprawdź kody DTC w HDS.
    Czy podano kod DTC B1170?

    TAK - Przejdź do 5 .

    NIE - Przerywana awaria. Moduł kontrolny przyrządu pomiarowego (tach) jest w tej chwili prawidłowy. n

    5.
    Sprawdź kody DTC w HDS.
    Czy wszystkie kody DTC B1168, B1170, B1178, B1183 i B1187 są również wskazane w tym samym czasie?

    TAK - Rozwiązywanie problemów z DTC B1178. n

    NIE - Przejdź do 6 .

    6.
    Sprawdź kody DTC systemu VSA za pomocą HDS.
    Czy są jakieś kody DTC?

    TAK - Przejdź do wskazanego problemu. n

    NIE - Przejdź do 7 .

    7.
    Wyłączyć zapłon.

    8.
    Odłączyć złącze 36P modułu kontroli skrajni (tach).

    9.
    Odłącz złącze 46P modulatora VSA.

    10.
    Podłączyć styki 36-stykowe nr 1 i nr 19 złącza regulatora miernika (tach) i masę nadwozia za pomocą przewodów połączeniowych.

    11.
    Sprawdzić ciągłość między stykami nr 38 i nr 39 złączki modulatora-kontrolera VSA 46P i masą nadwozia z osobna.

    Czy jest ciągłość?

    TAK - Zastąp dobrze znaną jednostkę modulatora VSA i sprawdź ponownie. Jeśli kod DTC B1170 zostanie ponownie wyświetlony, wymienić moduł sterujący manometrem (tach). n

    NIE - Napraw przerwę w przewodzie.
  • Level 1  
    udało sie naprawic??? mam to samo
  • Level 11  
    Mialem taka historie z benzyna. Zanikalo ladowanie, swiecil sie ABS, trakcja. Powodem byl zgnity gwint masy na kielichu.