Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak połączenia z internetem sieci kablowej

Zielony-88 28 Paź 2018 17:17 780 56
  • #31
    sosarek

    Poziom 43  
    Masz możliwość podpięcia innego urządzenia, np,laptopa?
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1044160.html
  • #32
    Zielony-88
    Poziom 8  
    sosarek napisał:
    Masz możliwość podpięcia innego urządzenia, np,laptopa?
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1044160.html

    dobra, kilka dni przed tą akcją skanowałem dyski i nie było nic groźnego, więc zostawmy tą ewentualność....a co do innego urządzenia, ja właśnie na lapotpie jestem a inny komputer, stacjonarny niestety stoi w kącie, od roku, bo się spieprdzielił...
  • #33
    VooVoo
    Poziom 33  
    Twoją bramą jest 37.8.200.1 - czyli otwierasz konsolę (już to zrobiłeś) i piszesz:
    ping 37.8.200.1
    potem ping 8.8.8.8
    i na koniec ping wp.pl
    Zrób print screena i zapodaj :)
  • #34
    KOCUREK1970
    Poziom 43  
    @Zielony-88
    Zresetuj modem kablowy przyciskiem - reset 30s.
    Coś się zmieniło?
    Zresztą to modem ED 2.0
  • #35
    Zielony-88
    Poziom 8  
    VooVoo napisał:
    Twoją bramą jest 37.8.200.1 - czyli otwierasz konsolę (już to zrobiłeś) i piszesz:
    ping 37.8.200.1
    potem ping 8.8.8.8
    i na koniec ping wp.pl
    Zrób print screena i zapodaj :)

    Brak połączenia z internetem sieci kablowej

    KOCUREK1970 napisał:
    @Zielony-88
    Zresetuj modem kablowy przyciskiem - reset 30s.
    Coś się zmieniło?
    Zresztą to modem ED 2.0

    chodzi o power? bo innych tam nie ma, niestety trzmałem i nic nie dało.
  • #36
    VooVoo
    Poziom 33  
    Wygląda na to, że nie wychodzisz w świat. Lampka online świeci?? Powinna świecić ciągłym światłem. Chyba bez serwisu się nie obejdzie.
  • #37
    Zielony-88
    Poziom 8  
    VooVoo napisał:
    Wygląda na to, że nie wychodzisz w świat. Lampka online świeci?? Powinna świecić ciągłym światłem. Chyba bez serwisu się nie obejdzie.

    jasne, że świeci i to mnie dziwi, bo zazwyczaj to właśnie diody sygnalizowały jakiś problem.
  • #38
    sosarek

    Poziom 43  
    Problemem to jest tu w tym momencie modem lub dostawca - bez kontaktu z BOA nic nie zrobisz.
  • #39
    VooVoo
    Poziom 33  
    Tak z ciekawości, otwórz przeglądarkę i wpisz adres z palca:
    192.168.100.1
    może otworzy się strona diagnostyczna tego modemu. Gdyby się udało wklej ją.
  • #40
    Zielony-88
    Poziom 8  
    VooVoo napisał:
    Tak z ciekawości, otwórz przeglądarkę i wpisz adres z palca:
    192.168.100.1
    może otworzy się strona diagnostyczna tego modemu. Gdyby się udało wklej ją.

    tak, zrobiłem restart modemu z tej strony i nic...
    Brak połączenia z internetem sieci kablowej
  • #41
    sosarek

    Poziom 43  
    Zakładki Signal i Adres pokaż.
  • #43
    sosarek

    Poziom 43  
    Signal i Configuration pokaż.
  • #44
    VooVoo
    Poziom 33  
    Sygnał do poprawy DS chodzi na -13!! US chyba też nie halo :(
  • #45
    Zielony-88
    Poziom 8  
    sosarek napisał:
    Signal i Configuration pokaż.

    pokazałem wyżej Signal tutaj, conf.
    Brak połączenia z internetem sieci kablowej
  • #46
    sosarek

    Poziom 43  
    Ok, a co w Logach?
  • #47
    KOCUREK1970
    Poziom 43  
    Zielony-88 napisał:
    tutaj, conf.

    I jest tam ustawienia fabryczne oraz restart modemu.
  • Pomocny post
    #48
    VooVoo
    Poziom 33  
    Przy takim sygnale, żaden restart nie pomoże. Albo coś padło, albo któreś złącze się utleniło. Przed wezwaniem serwisu, może we własnym zakresie, rozkręcić i zakręcić każde złącze w lokalu i sprawdzić czy parametry DS podskoczył w okolice 0.
  • #49
    Zielony-88
    Poziom 8  
    sosarek napisał:
    Ok, a co w Logach?

    Brak połączenia z internetem sieci kablowej
    KOCUREK1970 napisał:
    Zielony-88 napisał:
    tutaj, conf.

    I jest tam ustawienia fabryczne oraz restart modemu.

    dałem fabryczne i restart i nic...
  • #50
    KOCUREK1970
    Poziom 43  
    VooVoo napisał:
    Przy takim sygnale, żaden restart nie pomoże.

    Może pomóc, modem może zalogować się na inną nośną.
    Choć fakt Power Lewel jest zbyt wysoki - jak reset nie pomoże wzywać ich serwis.
  • #51
    sosarek

    Poziom 43  
    Data w logach 1970...sprzęt padł lub nie jest w stanie zsynchronizować się z dostawcą.
  • #52
    Zielony-88
    Poziom 8  
    sosarek napisał:
    Data w logach 1970...sprzęt padł lub nie jest w stanie zsynchronizować się z dostawcą.

    a może po przywróceniu ustawień fabrycznych się zrestartowały?
  • Pomocny post
    #53
    sosarek

    Poziom 43  
    Prócz tego i tak pokazuje błąd synchronizacji - posprawdzaj kable.
  • Pomocny post
    #54
    KOCUREK1970
    Poziom 43  
    sosarek napisał:
    sprzęt padł lub nie jest w stanie zsynchronizować się z dostawcą.

    Sygnał poza granicznymi wartościami.

    @Zielony-88
    Tylko serwis operatora tu coś pomoże - sygnał DS do regulacji.
  • #55
    Zielony-88
    Poziom 8  
    Mam już połączenie. Nie byłem u operatora włączyłem niedawno laptopa.
    Najwidoczniej wina była po stronie dostawcy- jakieś prace czy coś, ale czy na pewno?
    Czy da się do zweryfikować. W każdym bądź razie dzięki za poświęcony mi czas.

    Brak połączenia z internetem sieci kablowej Brak połączenia z internetem sieci kablowej Brak połączenia z internetem sieci kablowej

    Dodano po 5 [minuty]:

    Brak połączenia z internetem sieci kablowej
  • Pomocny post
    #56
    KOCUREK1970
    Poziom 43  
    Zielony-88 napisał:
    Najwidoczniej wina była po stronie dostawcy- jakieś prace czy coś, ale czy na pewno?

    Power Level nadal zbyt wysoki (modem będzie gubił synchronizację z siecią operatora).
    Wtedy zalogował się na kanale nr 2 a obecnie nr 4.
    Błędów synchronizacji jest mnóstwo i to co jakiś czas.
    Jak mówiłem:
    KOCUREK1970 napisał:
    Tylko serwis operatora tu coś pomoże - sygnał DS do regulacji.
  • #57
    Zielony-88
    Poziom 8  
    czas pokaże, czy nie będzie się ta sytuacja powtarzać