Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] PEUGEOT 1007 2-TRONIC - problemy elektryczne

29 Paź 2018 20:23 672 4
  • Poziom 12  
    Hej.
    Auto z 2005 roku z półautomatyczną skrzynią ma nastepujące problemy:
    nie działa trzeci bieg , zachowuje się jak neutral, w trybie manualnym omijamy go przechodząc z "dwójki" dwoma puknięciami prawej łopatki.
    Czy są jakieś fotki , rysunki, pdf-y dotyczące konstrukcji mechanizmu elektrycznego zmieniacza?
    nie działa przesuw prawych drzwi , ale domykanie działa -słychać silniczek przy silnym domykaniu
    problem ze sterowaniem silnika , brak mocy i pali się lampka "CE"
    Jest problem z przyspieszaniem i praca silnika raczej jest nierówna.

    Dodano po 2 [godziny] 13 [minuty]:

    http://jimbutterworth.co.uk/5autobox.htm
    Bardzo ciekawy artykuł na temat tej skrzyni i ewentualnych rozwiązań.

    http://jimbutterworth.co.uk/5dooractuator.htm
    Bardzo ciekawy artykuł na temat problemu z drzwiami .
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 12  
    Auto mniej więcej ogarnięte.
    Silnik naprawiony metodą wymiany świec zapłonowych oraz rewersyjnego czyszczenia wtryskiwaczy.
    Skrzynia naprawiła się za pomocą PP200 samouczenie.
    Drzwi nie ogarnąłem , bo nie wiem jak działają, przy otwarciu do połowy PP2000 nie wykonuje ruchu drzwi , a chyba powinien domknąć.
    Pali się AIRBAG , ale nie wiem co to jest prawa kurtyna i coś tam jeszcze.
    Całkiem fajne auto.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 12  
    Witajcie .
    Obecnie następny przypadek przytrafił sie mojej córce, która obecnie użytkuje P1007.
    Po zaparkowaniu i zgaszeniu , rano auto już nie odpaliło.
    Silnik KFV.
    Komputerek pokazuje trzy błędy elektrycznej przepustnicy i dwa błędy związane z powietrzem dolotowym.
    Wszystkie błędy są stałe.
    Z czarnej skrzyneczki po prawej stronie nad silnikiem wydobywa się pisk , po odpięciu kabelka pisk zanika.
    Rozrusznik kreci przy naciśniętym hamulcu.
    Czy elektryczna przepustnica dokonuje testu ruchu po włączeniu zapłonu ?
    Czy piszczenie jest normalne , bo wcześniej tego nie było lub nie zwróciliśmy uwagi ?
    Czy jeśli odepniemy kable od przepustnicy i MAP-a , to auto powinno odpalić w awaryjnym czy nie odpalić ?
    Ale przydałaby się druga sztuka do przetestowania i porównania :)
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 12  
    Rozwiązanie przyszło nieoczekiwanie i nie ma sensu jeśli chodzi o błędy silnika.
    Córce spadł kluczyk i się rozpołowił (dowiedziałem sie o tym dzisiaj).
    Z kluczyka wypadła pastylka immo i znaleźliśmy ją pod kaloryferem :)
    Oczywiscie po przystawieniu czarnej trumienki do stacyjki , silnik zapalił .
    Nikt nie zrozumie projektantów oprogramowania PSA....
  • Poziom 12  
    Rozwiązanie przyszło nieoczekiwanie i nie ma sensu jeśli chodzi o błędy silnika.
    Córce spadł kluczyk i się rozpołowił (dowiedziałem sie o tym dzisiaj).
    Z kluczyka wypadła pastylka immo i znaleźliśmy ją pod kaloryferem :)
    Oczywiscie po przystawieniu czarnej trumienki do stacyjki , silnik zapalił .
    Nikt nie zrozumie projektantów oprogramowania PSA....

    Dodano po 1 [minuty]:

    testowanie kalkulatora BSI-wynikowo brak komunikacji z transponderem