Dokładniej są trzy cewki w S51:
1. Zasilająca moduł zapłonowy
2. Cewka ładowania akumulatora bezmasowa
3. Cewka świetlna zasilająca przednią lampę.
4. Cewka wyzwalającą iskrę
Jeżeli na wolnym "kopaniu" masz iskrę, to winny może być impulsator bądź nawet sam moduł. Jeśli moduł to wyrób z Chin mogą być różne przygody.
Dodano po 3 [minuty]: PITERRR wrote: -cewka impulsatora(określa położenie wału korbowego) w zapłonach SEM i MOTOPLAT jest pod magnetem natomiast w większości pozostałych umiejscowiona jest na zewnątrz magneta(czarna kostka ) podaje napięcie impulsowe w czasie pracy 3-15 v-rezystancja około 15-200 Ω zależy od modelu.
Owszem, impulsator znajduje się na zewnątrz ale w chińskich sprzętach. W Simsonie zawsze jest w środku wraz z cewkami. Nawet w zapłonie LFK bądź Ducati Energa też jest wewnątrz.
Przestało mnie bawić uzyskiwanie danych samochodu od autorów - napisz wszystko co wiesz o swoich czterech kółkach.
Za schematy, które udostępniam należy się chociaż skromne \"dziękuję\".