Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Internet na wsi potrzebna pomoc

Tofler84 03 Lis 2018 19:50 204 18
  • #1 03 Lis 2018 19:50
    Tofler84
    Poziom 3  

Witam serdecznie, jestem totalnym amatorem, muszę zmienić dostawcę internetu bo grać się nie da, mieszkam w miejscowości Rzeplino gmina Dolice. Jak sprawdzić możliwości internetu mobilnego? Jaki sprzęt byłby potrzebny aby móc zrobić testy? Jak to ogarnąć? Czy będę musiał zmienić router? Jakie koszta?

0 18
  • #3 03 Lis 2018 20:00
    Tofler84
    Poziom 3  

Jak mam sprawdzić prędkość łączą skoro że zwykłym zasięgiem jest problem, speed test robiłem ale bez czegoś co wzmocni sygnał to jest grą nie warta świeczki

0
  • #4 03 Lis 2018 20:08
    kriso221
    Poziom 11  

to tak sie sprawy maja. słuchaj dostawca ma ci zapewnić prędkość jaką ci sprzedał a jak niema to dzwonisz i mówisz o tym oczywiście najpierw będą ci wpierać pogoda stary laptop itp.
    Ich obowiązkiem jest zmiana routera na lepszy ze wzmacniaczem,a jak nie to powiedz że zerwiesz umowe bo niedotrzymują jej warunków (predkości łącza którą mają ci dostarczać)

0
  • #5 03 Lis 2018 20:24
    Tofler84
    Poziom 3  

Sprawy mają się tak że internet jest po kablu od osoby trzeciej i nie ma opcji na kłótnie, osoba trzecia ma internet radiowy, kiedyś to jeszcze pingi były dobre ale z czasem nie dość że net rwie to pojawiają się ciągle jego braki, router mam ten http://www.infotronik.pl/product_info.php?products_id=1104,, komputer złożony pod gry więc tu nie ma słabych stron, brakuje mi porostu stabilnego łączą, jest opcja Neostrady ale liczą jak za..... Są jakieś nadajniki ale nie wiem który do czego, nie wiem jak się do tego zabrać

0
  • #6 03 Lis 2018 20:32
    kriso221
    Poziom 11  

Kup sobie własny net.
    Ja mam 20 Mb /s za 70 zł i nie narzekam

0
  • #7 03 Lis 2018 20:33
    Tofler84
    Poziom 3  

Gdyby było gdzie to bym kupił 😂

0