Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault kangoo 1.9D - Wymiana sterownika silnika

06 Lis 2018 19:12 330 8
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich borykam się z następującym problemem a dokładniej opiszę wszystko od początku kupiłem kangura z pompą lucas epic okazało się że jest uszkodzona Pompa WTRYSKOWA wymieniłem na inną oprócz pompy na kompie pokazuje błąd czujnika położenia wału auto odpala na wolnych chodzi równo błąd nie stały wymieniłem czujnik oryginalny auto po nagrzaniu się po dodaniu gazu gaśnie i jest problem z odpaleniem dalej pojawia się błąd czujnika poł. Wału Pytanie czy miał ktoś podobny problem czy wymieniał kompa na Lucasa i czy może być różnica w nr kompa za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny pozdrawiam Paweł

    Dodano po 9 [minuty]:

    Uszczegółowię Pompa bez błędów, czujnik położenia wału błąd nie ciągły przewody zielony oraz pomarańczowy z czujnika do kompa sprawdzone przewodzą podejrzewam kompa
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Prześledź sygnał z czujnika wału, być może problem leży na przykład po stronie koła fonicznego.
  • Poziom 2  
    Jak mam to rozumieć koło zamachowe nie mogło od tak się zepsuć z przestawieniem nie ma opcji ale tak czy siak sprawdzę bardziej skłonny jestem uznać że to może coś z kompem tak jak pisałem wcześniej auto łapie temp przygazówka i gaśnie kręcąc rozrusznikiem nie podaje paliwa na przewody na wtryski wyskakuje błąd czujnika położenia wału auto odstoi swoje zejdzie temperatura i odpali żadnego błędu na pompie Pompa wyjęta z auta jeżdżącego jestem ciekaw tylko czy komp od epica o innych nr podejdzie czy musi być taki sam wykluczam pompę wykluczam czujnik położenia wału zostaje sterownik (komp) Ale dzięki tak jak pisałem każda rada jest cenna
  • Poziom 43  
    Pablo1204 napisał:
    przewody zielony oraz pomarańczowy z czujnika do kompa sprawdzone przewodzą podejrzewam kompa

    No to pomierz jeszcze sam czujnik na nagrzanym silniku..
  • Poziom 43  
    Spróbuj zamienic przewody czujnika miejscami.
  • Moderator Samochody
    Pablo1204 napisał:
    Jak mam to rozumieć koło zamachowe nie mogło od tak się zepsuć



    Właśnie mogło. I nie tyle samo ale przez jakieś ciało obce.
  • Poziom 2  
    Ok rozumiem jest szansa ale po odpaleniu chodzi równo bez szarpania na logikę jeżeli byłoby to uszkodzenie mechaniczne wtedy objawy występowałyby cały czas a nie tylko na gorącym silniku auto do ferelnego dnia kiedy odmówiło posłuszeństwa chodziło normalnie zostało zgaszone i następnego dnia już nie odpalił i od tamtej pory błąd o którym pisałem wyżej
  • Poziom 43  
    Pablo1204 napisał:
    Ok rozumiem jest szansa ale po odpaleniu chodzi równo bez szarpania na logikę jeżeli byłoby to uszkodzenie mechaniczne wtedy objawy występowałyby cały czas a nie tylko na gorącym

    A skąd.
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich po tak długim czasie rozwiązaniem problemu okazała się wymiana sterownika gazu pierdoła za sto pare zł.