Mamy dość skomplikowaną zagadkę w Ducato 2,3 120 km - 2010 r - 290 tys km
mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany
W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar
auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem
Co zrobiliśmy w kolejności
- wymieniony filtr paliwa
- został wymieniony regulator
- sprawdzona instalacja do regulatora
- został wymieniony czujnik na listwie
- podmieniony sterownik z innego pojazdu
- sprawdzony impuls na regulator - stetoskopem czy coś takiego
- podmieniona pompa wysokiego ciśnienia
pomysły się skończyły bo dalej jest to samo auto w trybie awaryjnym ten sam błąd
czy macie jeszcze jakiś logiczny pomysł co mogło by powodować tą usterkę.
mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany
W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar
auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem
Co zrobiliśmy w kolejności
- wymieniony filtr paliwa
- został wymieniony regulator
- sprawdzona instalacja do regulatora
- został wymieniony czujnik na listwie
- podmieniony sterownik z innego pojazdu
- sprawdzony impuls na regulator - stetoskopem czy coś takiego
- podmieniona pompa wysokiego ciśnienia
pomysły się skończyły bo dalej jest to samo auto w trybie awaryjnym ten sam błąd
czy macie jeszcze jakiś logiczny pomysł co mogło by powodować tą usterkę.