Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłączyć ten mikrofon pojemnościowy do komputera?

06 Lis 2018 22:38 282 8
  • Poziom 2  
    Witam,

Mam problem z podłączeniem mikrofonu Sinn 7 DasMic.5 Tube do komputera. Problem polega na tym, że zakupiłem sam mikrofon bez żadnego okablowania czy zasilacza. Jestem zupełnie zielony w temacie mikrofonów (ten chcę używać do komunikacji przez skype/discord itp, bo właśnie zrezygnowałem ze słuchawek, a chciałbym mieć lepszą jakość mikrofonu) i nie wiem co muszę kupić.

Znalazłem opis producenta: (nie mogę dodawać linków, spróbuję zedytować post i za chwile dodać)
    Mikrofon ma 7 pinów na gnieździe XLS, który musi iść na zailacz phantom i problem w tym, że nie widzę żadnych takich z 7 pinami (wszystkie mają 3 piny). I co dalej po zasilaczu? (jak podłączyć do komputera)

Zdjęcie gniazda na mikrofonie: Jak podłączyć ten mikrofon pojemnościowy do komputera?
  • Poziom 37  
    Sinn7 DasMic.5 Tube
    Nowy, wysokiej jakości mikrofon pojemnościowy z charakterystyką kardioidalną. Mikrofon ten jest odpowiedni dla nagrywania instrumentów oraz wokali. Specjalna konstrukcja posiadająca lampę elektronową daje naturalny oraz ciepły dźwięk. Dzięki temu mikrofon jest idealny dla każdego studia, niezależnie od typu nagrywanej muzyki.

Cechy

profesjonalny mikrofon pojemnościowy z charakterystyką kardioidalną
    wysokiej jakości kardioidalna kapsuła
    wysoka czułość
    zbalansowana reprodukcja dźwięku
    naturalna charakterystyka dźwięku
    wytrzymała konstrukcja
    bardzo niskie zakłócenia w dźwięku

pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz
    czułość: -35 dB +/-2 dB
    wyjście: 200 Ohm +/- 30% (przy 1 kHz)
    impedancja: 1000 Ohm
    poziom szumów: 15 dB A (IEC 268-5)
    S/N Ratio: 79 dB
    maksymalny poziom SPL: 128 dB
    zasilanie phantomowe: 48 V
    wymiary: 55 x 201 mm
    waga: 655 g