Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Akumulator rozładowuje się po 2 dniach. Ford Fiesta Mk6 2005

agata00177 07 Lis 2018 20:46 681 29
  • #1 07 Lis 2018 20:46
    agata00177
    Poziom 2  

Mam auto od około miesiąca a już niecały tydzień później zaczęły się problemy. Od tego czasu co 2 dni akumulator się rozładowuje. Nie znam się na tym kompletnie. Oddałam auto do elektromechanika który mierzył wszystko. Pobór jest 0.09A i powiedziano mi że to nie jest w stanie rozładowywać akumulatora w niecałe 2 doby. Mówił też że wyciąganie kolejno każdego z bezpieczników niczego nie przyniesie bo pobór jest za mały żeby to robił któryś z bezpieczników. Nie wiem czy to istotne ale świeci mi się żółta kontrolka ABSu i jest do naprawy i on wyciągał ten jeden bezpiecznik lecz dalej to samo. Dodatkowo zauważył jakieś dziwne kable pod maską (potem okazało się że to było tak naprawione bo auto miało wypadek )i był pewien że to to natomiast kable naprawione a auto dalej co 2 dni nie odpala. Zadzwoniłam do niego i powiedział ze to nie możliwe i że może zostawiłam coś włączone, lecz zdarzyło się to już kilka razy. Powiedział że nie jest w stanie mi powiedzieć co to może być więc wziął ode mnie auto na te dwa dni żeby samemu sprawdzić w jakim etapie auto nie odpala. Kiedy przyjechałam po auto okazało się że temu Panu nie rozładowało się auto w ogóle. Tylko problem w tym że tym autem jeździł także mój tata i jemu także się rozładowało. To wszyscy zapominają o światłach? Ja już nie wiem co robić, mam serdecznie tego dosyć kiedy nawet mój elektromechanik mówi że nie wie co to może być. Dodam że akumulator jest nowy, a alternator sprawdzał i też działa prawidłowo. Co może innego po cichu zżerać prąd? i to w 2 dni? przy poborze 0.09? błagam pomocy :((((

0 29
  • #2 07 Lis 2018 20:56
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  

agata00177 napisał:
    przy poborze 0.09? błagam pomocy