Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Scania G-420 - VIS usterka układu widoczności, brak świateł wstecznego

kamilpl82 08 Nov 2018 19:41 8376 23
    kamilpl82
    Level 10  
    Witam, Proszę o pomoc co może byś przyczyną braku świateł od wstecznego.
    Anonymous
    Level 1  
    kamilpl82
    Level 10  
    Nadmienię że przekaźnik wymienione.
    Mowa o RP od 1 do 4
    Anonymous
    Level 1  
    kamilpl82
    Level 10  
    Jesem umówiony z elektrykiem na komputer.
    chicken19
    Level 12  
    Często upala się gniazdo bezpiecznika w konsoli jak ktoś kiedyś wsadzi większy niż powinien być.Klika przekaźnik gdy zapodasz wsteczny? Do sprawdzenia też włącznik na skrzyni biegów.
    kamilpl82
    Level 10  
    Po weekendzie jestem umówiony z elektrykiem na komputer.
    Objawy były takie że zapalał się VIS i nie było wstecznego za jakiś czas zgasł i wsteczny był(mowa o oświetleniu wstecznego) trwało to kilka dni wymieniłem przekaźniki ale to nic nie dało i dlatego pytam co dalej może być, we wtorek wykręcę jeszcze czujnik na skrzyni i sprawdzę czy jest przejście, bezpieczniki całe, i na pewno są takie jak powinny być, mam takie zboczenie że jak przejmuje po kimś auto to sprawdzam czy wielkość bezpiecznika zgadza się z rozpiską, takie zboczenie od kiedy jedno auto mi się zapaliło bo koleś zamiast bezpiecznika dał zworkę bo bezpiecznik strzelał, sprawdzę jeszcze to gniazdo od bezpieczników, a czo do tego czy cyka czy nie to nie wiem sprawdzę to we wtorek dopiero. Jak będę miał dostęp do auta.
    Z góry wszystkim dziękuje za pomoc.
    kamilpl82
    Level 10  
    A więc tak, elektryk wali w ch....a i nie odbiera jedyny w okolicy, gniazda bezpieczników sprawdzone, czujnika wstecznego brak bo to automat, muszę poszukać jakiegoś innego elektryka lub serwis.
    szaman108
    Level 31  
    Witak

Który rok maszyny,jaka skrzynia tam siedzi,posiada pedał sprzęgła czy nie....