Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrome - Wysokie obciążenie procesora podczas pracy na Chrome

robert305 08 Lis 2018 18:11 30 12
  • #1 08 Lis 2018 18:11
    robert305
    Poziom 8  

    Cześć. Ja z google chrome mam trochę inny problem ale także dotyczy użycia procesora. Komputer przeskanowany antywirem dodatkowo adwcleanerem. Brak problemów. Więc w czym problem? Otóż po włączeniu komputera nawet nie dotykam (:)) przeglądarki i już automatycznie w procesach a właściwie w jednym użycie procesora skacze od 22% do 26%. Ten problem pojawił się już dosyć dawno temu. Kiedyś odinstalowałem google chrome i zainstalowałem google canary. Problem zniknął ale na jakiś czas. Po jakimś czasie ponownie zainstalowałem google chrome i przez miesiąc albo dwa był spokój ale do jakiego czasu ponownie się zaczęło. Wiem można używać chociażby firefoksa zamiast chrome ale to mimo wszystko nie rozwiązuje znalezienia problemu. W menadżerze zadań mogę wyłączyć proces który akurat za bardzo ssie procek i to oczywiście robię. Po zamknięciu procesu przeglądarka pracuje stabilnie i bez żadnych problemów. Jednak wkurza trochę to iż po włączeniu komputera muszę wchodzić do menadżera i takie cuda robić. Ram i dysk ok..zero problemów. Tylko procek. Kiedyś szukałem ale nie udało mi się znaleźć podobny temat.
    Procek Amd fx 6300
    Ram 12G
    Windows 10 home

    Wydzieliłem jako nowy temat. Nie podpinaj się pod cudze wątki. RADU23

    0 12
  • #2 08 Lis 2018 18:17
    Kolobos
    Spec od komputerów

    @robert305 odinstaluj Chrome, usun katalog profilu przegladarki i zainstaluj Chrome ponownie. Jezeli synchronizujesz ustawienia z konta google, to je tez usun.

    1
  • #3 08 Lis 2018 18:39
    robert305
    Poziom 8  

    Już takie manewry robiłem. Nawet wiem ze takie katalogi są nawet ukryte jak APPDATA/local lub roaming. Podając mi informację o usunięciu głównych plików zapisanych od google pamiętaj iż niedzielni użytkownicy nie wiedzą ,że takie pliki są ukryte i podawaj odnośniki bo będziesz miał 1000 kolejnych pytań. Np. komputer/dysk c (lub inny gdzie jest system)/użytkownicy (lub user)/ AppData/local lub roaming te dwa ostanie trzeba odkopać czyli (pokaż wszystkie foldery ukryte). A więc już to robiłem, pomagało na trochę i ponownie jest ten problem. Jeżeli masz jeszcze inny pomysł to chętnie skorzystam. Najprawdopodobniej chyba jednak będę zmuszony wywalić chrome bo być moze ten procek, ten system i ta przeglądarka ma jakieś zgrzyty :):)
    Dodałem załącznik z fotką jak to wygląda zaraz po uruchomieniu komputera. Po wyłączeniu procesu jest już wszystko ok i nawet podczas przeglądania stron, youtube itd nic więcej nadzwyczajnego się nie dzieje.
    Pozdrawiam,

    0
  • #5 08 Lis 2018 19:08
    robert305
    Poziom 8  

    ok zaraz to zrobię ale wczesniej ponowny rozruch komputera aby proces był widoczny bo wyłaczyłem go :)

    Dodano po 21 [minuty]:

    Przepraszam ze podczepienie i mogłem nowy założyć. Ten watek jest najnowszy więc chciałem sie tylko przyłączyć do ewentualnej dyskusji.
    Podaje wyniki skanowania.

    0
  • #6 08 Lis 2018 19:17
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Wykonaj Fixlist.txt dla FRST:
    HKU\S-1-5-21-1032744381-2952335224-3526563149-1001\...\Run: [MicrosoftRuntimeUpdate] => C:\Users\rober\AppData\Roaming\libraries\MicrosoftRuntimeUpdate.vbe [1007 2018-10-02] ()
    GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
    GroupPolicy\User: Ograniczenia ? <==== UWAGA
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1032744381-2952335224-3526563149-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxps://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02&pc=UE15
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1032744381-2952335224-3526563149-1001 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxps://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02&pc=UE15
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1032744381-2952335224-3526563149-1001 -> {FFEBBF0A-C22C-4172-89FF-45215A135AC7} URL = hxxp://go.mail.ru/distib/ep/?q={searchTerms}&fr=ntg&product_id=%7B99DA4B8C-71DA-4F1E-ACA5-6AF9E35DD060%7D&gp=811142
    CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://mail.ru/cnt/10445?gp=811138"

    1
  • #7 08 Lis 2018 19:21
    robert305
    Poziom 8  

    włąsnie ten mail.ru usuwałem i nadal tam jest?

    Dodano po 2 [minuty]:

    robert305 napisał:
    włąsnie ten mail.ru usuwałem i nadal tam jest?

    to moze podpowiedz co zrobić aby to całkowicie usunać bo adwcleaner to wykrył i wywaliłem ale najwidoczniej dalej jest. Jakis pomysły?

    0
  • #8 08 Lis 2018 19:28
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Sam siebie pytasz? Podalem Ci Fixlist, wiec go wykonaj, do tego i tak warto usunac katalog profilu czego raczej nie zrobiles skoro nadal masz mail.ru.

    Profil masz w: C:\Users\rober\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default
    Oczywiscie dane synchronizacji z konta google tez usun, jezeli tego nie zrobisz to zalokowaniu sie pobierzesz szkodliwe ustawienia w tym strone startowa itd.

    1
  • #9 08 Lis 2018 19:36
    robert305
    Poziom 8  

    Po prostu najzwyczajniej na świecie nie wiem oco chodzi z tym wykonaj Wykonaj Fixlist.txt dla FRST: co mam z tym zrobic..skopiować to co wkleiłeś czy jak. Pierwszy raz to robię i nie wiem. A pytam co polecasz? chodziło mi np o antywirus czy zwykłe usuniacie plików z liberatte czy cały katalog. Usuwałem to z pół roku temu. Cały tzn google z appdata/local i z roaming takze cały plik google

    0
  • #10 08 Lis 2018 19:37
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Utworz obok frst.exe plik Fixlist.txt z podana zawartoscia, w FRST wybierz Napraw.

    Antywirus Ci w niczym nie pomoze i napisalem Ci juz na poczatku co zrobic, teraz zrobilem to ponownie, usun katalog profilu i dane synchronizacji z konta google.

    1
  • #11 08 Lis 2018 19:48
    robert305
    Poziom 8  

    ok dam napraw ale na koniec żeby nie zabierać twojego bezcennego czasu. Nawet jak dam napraw to muszę odinstalowac google czy tylko wystaczy usunąć C:\Users\rober\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default ten cały katalog deflaud?
    Sorry za upierdliwe pytania ale czasem człowiekowi trzeba coś napisać jak krowie na rowie aby zrozumiał i nie miał wątpliwości

    0
  • #13 08 Lis 2018 20:08
    robert305
    Poziom 8  

    ok zrobię jak polecasz tylko ostatnia rzecz. Jak nie pomoze to pojdzie deinstalka i usunę wszysko co zwiazane z google. Tylko co z tymi danymi synchronizacji? Gdzie dokładnie to jest? Bo wiem ze w przegladarce mozna wyłaczyć a jest do tego odpowiedni plik, lub katalog?

    Dodano po 39 [sekundy]:

    robert305 napisał:
    ok zrobię jak polecasz tylko ostatnia rzecz. Jak nie pomoze to pojdzie deinstalka i usunę wszysko co zwiazane z google. Tylko co z tymi danymi synchronizacji? Gdzie dokładnie to jest? Bo wiem ze w przegladarce mozna wyłaczyć a jest do tego odpowiedni plik, lub katalog?

    ok podałeś mi link. Już wiem :)

    Dodano po 11 [minuty]:

    Naprawa pomogła:) Dzięki za pomoc i cierpliwość :)

    0