Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Briggs 5 hp zalewa świece

09 Lis 2018 14:31 654 12
  • Poziom 9  
    Witam. Mam problem z silnikiem Briggs&stratton 5hp. Jest to silnik który napędza rębak do gałęzi. Silnik przestał pracować, rozkręciłem gaźnik i okazało się że membrana jest uszkodzona wymieniłem ją i poskładałem z powrotem. Po kilku szarpnięciach silnik "zagadał" i pracował przez kilka minut. Zgasiłem go i poszedłem do domu. Wróciłem po kilku minutach i od tego czasu silnik nie pali zalewa cały czas świece - co może być przyczyną tej awarii. Klin na wale nie jest ścięty.
  • Poziom 34  
    Iskra na świecy jest.
  • Poziom 43  
  • Poziom 9  
    Jest iskra i to bardzo ładna więc co jeszcze sprawdzić?
  • Poziom 34  
    Sprawdź czy iskra jest w odpowiednim momencie .
  • Poziom 9  
    Tylko jak to sprawdzić. Myślałem też czy rozrząd sie też nie przestawił? Ale nie wiem czy to możliwe bo silnik chodził i ho normalnie zgasiłem i po tym nie c chciał odpalić
  • Poziom 35  
    Może popełniłeś błąd podczas składania gaźnika, sprawdź kompresję w cylindrze.
  • Poziom 9  
    Udało mi się na chwile uruchomić silnik. Zaczął strzelać ogniem w tłumik i sam tłumik podczas pracy zrobił się czerwony od gorąca czym mogło być to spowodowane? Może to jest przyczyną awarii?
  • Poziom 17  
    Miałem taki objaw właśnie kiedy ścięło mi klin na wale ale jak piszesz klin w porządku. A sprawdziłeś luzy zaworowe?
  • Poziom 9  
    dejv42 napisał:
    Miałem taki objaw właśnie kiedy ścięło mi klin na wale ale jak piszesz klin w porządku. A sprawdziłeś luzy zaworowe?


    A tam istnieje możliwość regulacji zaworów?
  • Poziom 17  
    W dolnozaworowym teoretycznie nie, ale ja akurat szlifowałem trzonek zaworu żeby uzyskać odpowiedni luz.
  • Poziom 9  
    Jakie mają być te luzy? Trzeba demontować zawór do regulacji?
  • Poziom 17  
    Żeby zwiększyć luzy owszem bo trzeba zawór przyszlifować ale oczywiście z umiarem. Z tego co pamiętam to 0.18mm i 0.23mm ale to był silnik B & S 8HP z traktorka.