Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Frontera 2.8 TDI 1996r - Biały dym z rury, twarda praca

blondyn26044 09 Lis 2018 17:14 72 2
  • #1 09 Lis 2018 17:14
    blondyn26044
    Poziom 11  

    Cześć

    Kupiłem całą Fronterę na części i chce silnik z tej przełożyć do swojej 2.0.
    Zanim wyciągnę silnik chce zrobić to co go boli, żeby już pewny włożyć do auta.
    Zimny odpala od strzała, potrafi odpalić i zgasnąć, po przegazowaniu kupa białego dymu z rury i silnik zaczyna równo pracować.
    Kopci na jasno, spaliny są strasznie gryzące.
    Bardzo twardo pracuje przy dodawaniu gazu (zaczyna od około 1100obr)
    Wygląda to jak by był przyspieszony kąt wtrysku, rozrząd sprawdziłem i wszystko gra.
    Fasolek na pompie ani kółku brak.
    AutoData podaje kąt 0,50mm tylko jak go wyregulować?

    0 2
  • #2 09 Lis 2018 21:15
    lukasz12345678910
    Poziom 20  

    Jaka masz tam pompe? fabryczna pompa zexela ma na obudowie fasolki.

    0
  • #3 11 Lis 2018 17:25
    blondyn26044
    Poziom 11  

    Rzeczywiście, mój błąd. Odkręciłem całkiem nakrętkę i są fasolki. Z tyłu pompy na wsporniku głębiej jest druga śruba, przez to nie mogłem ruszyć pompy.
    Ustawiłem na słuch, zimny ciężko pali ale już nie kopci i twardo nie pracuje.
    Teraz pytanie nr 2. Jak ustalić 12 stopni przed gmp?
    Autodata podaje 0,50 mm ale dla 12 stopni przed.
    Klin na pręcik (wyznacznik) gmp. To raczej OT.
    Jeżeli ustawię klin na godzinę dwunastą to trzy znaczki które są na kole pasowym są całkiem w innym miejscu.
    Którym znakiem sugerować się przy ustawianiu na zegar jeżeli chodzi o wał korbowy?

    0
  Szukaj w 5mln produktów