Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Huawei B315s-22 - Strona konfiguracji routera nie ładuje się, brak Internetu.

09 Lis 2018 20:01 774 6
  • Poziom 3  
    Witam wszystkich forumowiczów,

    Kupiłem router Huawei B315s-22 i działał on prawidłowo przez 2 tygodnie, aż do wywalenia korków w domu. Od tego czasu router miał problem z kartą SIM (dioda świeciła się na czerwono), nie mogłem także zmienić ustawień na witrynie konfiguracji routera (strona ładowała się w nieskończoność).

    Routera wysłałem do reklamacji, wrócił do mnie po dwóch miesiącach. Dostałem informacje, że serwis wymienił cały środek routera oprócz obudowy. Niestety gdy włączyłem go okazało się, że nadal są te same problemy. Co prawda przy pierwszym włączeniu mogłem ustawić hasło i zalogować się, lecz inne strony już się nie ładowały.

    Przy kolejnych próbach połączenia główna strona czasami ładowała się po jakimś czasie (nie wszystkie obrazki były załadowanie, tylko część strony była widoczna), ale teraz już w ogóle nic się nie pokazuje.

    Dodam że łączyłem się z routerem zarówno przez kabel Ethernet jak i przez Wi-Fi.

    Myślałem, że to może być wina zasilacza, ale on raczej jest dobry – przy mierzeniu napięcia miernik pokazywał 11,95 V (wartość znamieniowa to 12V), nie wiem co może być przyczyną tego problemu, dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc.
  • Specjalista Sieci, Internet
    A czego oczekujesz? Router nie działa więc odeślij go do serwisu, który wykonywał naprawę gwarancyjną.
  • Poziom 3  
    Założyłem tutaj temat z racji faktu, że naprawa trwała 2 miesiące, serwis miał problemy z naprawą (dlatego wymienił cały router w środku) i muszę czekać do wtorku aby skontaktować się z serwisem.

    W takim razie rozumiem że mam zamknąć temat?
  • Specjalista Sieci, Internet
    Nie ma innego sposobu, jaki to serwis?
  • Poziom 3  
    Pomiędzy mną a serwisem pośredniczy sprzedawca, od którego kupiłem routera. To od niego dostawałem wszelkie informacje o stanie naprawy urządzenia, dlatego nie wiem co to za serwis. Osoba z którą do tej pory się kontaktowałem nie będzie dostępna do wtorku.

    Nie pisałem wcześniej o tym, ponieważ uznałem, że nie jest to potrzebna informacja.
  • Pomocny post
    Specjalista Sieci, Internet
    A próbowałeś go resetować przyciskiem? Spróbuj z trybu incognito w przeglądarce, może przeglądarka coś próbuje wczytać z cache i nic nie działa. A jeśli router faktycznie jest niesprawny to w czym mamy pomóc? To jest obowiązek sprzedawcy by wymienił go na wolny od wad.
  • Poziom 3  
    Po kilku resetach do ustawień fabrycznych problemy powoli zaczęły znikać.

    Po pierwszym resecie można było się zalogować i pootwierać niektóre strony ustawień, ale po ok. 30 sekundach router "zawieszał się" i strony nie ładowały się już (łączyć można było się tylko przez kabel).
    Po drugim resecie (trwającym ponad godzinę) było połączenie internetowe i 3 kreski zasięgu. Wszystkie strony ustawień działały, jednak nie można było połączyć się przez Wi-Fi. Kiedy restartowałem router Internet znów nie działał i nie można było wejść na stronę ustawień.
    Po trzecim resecie (także trwającym bardzo długo) działało już wszystko bez zarzutu, ale restart przywraca wszystkie problemy.

    Wygląda na to że przy każdym wyłączeniu się routera trzeba będzie resetować go do ustawień fabrycznych, ale tak długo jak pozostaje włączony po resecie, działa poprawnie.

    Problem rozwiązany dlatego zamykam temat i dziękuje za odpowiedzi.