Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] zipp pro 50 - badanie rezystancji cewek i badanie w poszukiwaniu przebicia cewek

12 Lis 2018 15:34 438 6
  • Poziom 3  
    witam, mógłby ktos wytłumaczyć jak badać dokładnie rezystancje ,co ona daje i ile powinna wynosić
    podobnie badanie w poszukiwaniu przebicia na cewkach. wiem tyle że przy badaniu rezystancji ustawia się miernik na 200 omów i co dalej? chodzi mi głównie o cewki odpowiedzialne za ładowanie aku+ światła bo z tym mam problem, ile omów powinno tam być
    podobnie w poszukiwaniu przebicia chodzi mi o cewki odp. za ładowanie aku i światła, wiem że się ustawia na brzęczyk i minus do silnika a plus do kabli zółtych[odpowiedzialnych za ładowanie + światła]? i jeśli brzeczy to jest przebicie do masy??
  • Poziom 25  
    Weż żarówkę taką jak w reflektorze i podłącz ją bezposrednio do wyjść z magneta najpierw pod kabel żółty i masę , później biały i masę. Silnik musi być odpalony i chodzić na wolnych obrotach ( przy dużych żarówka się spali) .Jeżeli żarówka będzie świecić cewki są dobre. Rezystancja cewek jest mała i pomiary nie wiele mówią o zwarciu no chyba , że miernik pokaże ewidetnie 0ohm lub przerwę.
  • Poziom 21  
    Kolego pavel możesz sie grubo mylić najpierw niech autor powie jakie ma cewki . Bo może mieć bezmasowe i wtedy do masy nie bedzie miał ani przejścia ani napięcia. Mimo ze to zipp pro ja chinczykom nie ufam najlepiej zajrzeć jakie mamy cewki i ile ich jest dopiero wtedy możemy dokonywać pomiarów
  • Poziom 3  
    iskrownik oryginalny na którym jezdziłem 6 cewek 5+1 kable jakie wychodza: zielony, zółty, zółty, czarny z czerwonym paskiem , niebieski z białym paskiem. napiecie na kablach dwóch żółtych pierwszy: 10V na wolnych 35v na gazie drugi zółty: 11V wolne 36V na gazie. zakładałem iskrownik od quada 125[ma takie same cewki i kable] napiecie 1 kabel zółty 30V wolne 65V gaz drugi 32V wolne 68V gaz niby prad lepszy a mimo to nadal nie mam wogole ładowania aku ani swiateł[tylko się żarzą i gasną całkowicie] , regulator napiecia nowy. i zaobserwowałem dziwną rzecz odłączając kable czerwony wychodzacy od regulatora mam ładowanie aku 14.4V lecz nie ma swiateł odłączając kabel czarny wychodzący z regulatora a podłączając czerwony jest to samo , podręcznikowe ładowanie aku lecz brak swiateł, a gdy są dwa kable podłaczone ładowanie aku 12.8V bez odpalonych świateł i 9V na włączonych swiatłach. Dodatkowo gdy odepne regulator napiecia to swiatła powinny byc a wogole ich nie ma. jaka to moze byc przyczyna?? mozliwe że iskrownik od quada 125 nie bedzie współpracował z moim regulatorem? prad daje niby i po wypięciu regulatora nadal światła tylko sie żarzą puki aku ma prądu ciut i aku pada = brak świateł. oryginalny iskrownik do zipp pro 50 bede miał dopiero na wtorek lecz wydaje mi się ze nie tu tkwi problem.
  • Poziom 25  
    sebasss99 napisał:
    oryginalny iskrownik do zipp pro 50 bede miał dopiero na wtorek lecz wydaje mi się ze nie tu tkwi problem.
    Zgadzam się.
    sebasss99 napisał:
    Dodatkowo gdy odepne regulator napiecia to swiatła powinny byc a wogole ich nie ma.
    Zgadzam się powinny być a pododaniu gazu spalą się. Może światła są zasilane z akumulatora ? Widziałem taką wersje.
    sebasss99 napisał:
    zaobserwowałem dziwną rzecz odłączając kable czerwony wychodzacy od regulatora mam ładowanie aku 14.4V lecz nie ma swiateł odłączając kabel czarny wychodzący z regulatora a podłączając czerwony jest to samo , podręcznikowe ładowanie aku lecz brak swiateł, a gdy są dwa kable podłaczone ładowanie aku 12.8V bez odpalonych świateł i 9V na włączonych swiatłach.
    Coś nie tak z regulatorem lub jego podłączeniem . Sprawdzałeś połączenia masy : akumulator ,regulator ,światła ? Nie było grzebane w istalacji ? Złącza ,stacyjka itp?
  • Poziom 3  
    temta rozwiazany, opisze go moze komuś sie przyda. powód był bardzo prosty. Nowy iskrownik , który przyszedł z allegro przywrócił ładowanie i swiatła. Wyszło na to ze padł mi iskrownik w zippku, a iskrownik od quada 125 normalnie dawał prad przy zippku ale nie współpracował z regulatorem napiecia chodz był identyczny kropla w krople jak mój oryginalny[jak sprawdziłem regulator napiecia juz po fakcie w quadzie okazało się ze on ma regulator na 4 kable, czyli do iskrowników niezmasowanych, a moj zipp ma regulator na 5 pinów do iskrowników zmasowanych]
  • Poziom 3  
    temta rozwiazany, opisze go moze komuś sie przyda. powód był bardzo prosty. Nowy iskrownik , który przyszedł z allegro przywrócił ładowanie i swiatła. Wyszło na to ze padł mi iskrownik w zippku, a iskrownik od quada 125 normalnie dawał prad przy zippku ale nie współpracował z regulatorem napiecia chodz był identyczny kropla w krople jak mój oryginalny[jak sprawdziłem regulator napiecia juz po fakcie w quadzie okazało się ze on ma regulator na 4 kable, czyli do iskrowników niezmasowanych, a moj zipp ma regulator na 5 pinów do iskrowników zmasowanych