Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung UE40ES6100WXXH - Brak Wi-Fi i Bluetooth w menu telewizora.

Andrzejewski 12 Lis 2018 20:31 318 9
  • #1 12 Lis 2018 20:31
    Andrzejewski
    Poziom 15  

    Witam. Mam do naprawy TV Samsung UE40ES6100WXXH w którym z powodu burzy uszkodzona była płyta główna BN41-01812A BN94-06046B. Po jej wymianie na taka samą TV działa prawidłowo ale nie nie znajduje żadnej sieci Wi-Fi (opcje siec Wi-fi oraz Soft AP są nie podświetlone i blade). Ponadto w dziale dźwięk brak zakładki Bluetooth. Przejrzałem chyba wszystkie możliwe posty które pokazują jak aktywować tą w funkcje w trybie serwisowym. ale ja nie znajduje takiej pozycji w mojej wersji softu. aktualnie mam wersje MST10PDEUC-2007.0. Pobrałem ze strony producenta
    najnowsza dostępna wersję z końcówką 2008.0 i zastanawiam się czy ja załadować skoro wszystko inne działa ?. Czy ktoś spotkał się z takim problemem. Proszę o pomoc.

    0 9
  • #2 13 Lis 2018 08:27
    GanCegall
    Poziom 31  

    Pewnie moduł wifi WIDT20R do wymiany.

    0
  • #3 13 Lis 2018 09:07
    elmo071
    Poziom 22  

    Dokładnie potwierdzam .

    0
  • #4 13 Lis 2018 21:32
    baki
    Poziom 18  

    Witam.
    Wejdź do trybu serwisowego i zrób factory reset .
    Potem poustawiaj wszystko tak jak powinno być dla PL i połącz się z siecią wifi.
    Jak się nie da to wejdź do menu serwisowego i sprawdź jakie są błędy przy wifi i bluetooth. Wpiąłeś wtyczkę do wifi ? Bluetooth jak dobrze pamiętam jest podłączany razem z klawiaturą ! Na początek reset factory !!!!!
    Pozdr.

    0
  • #5 13 Lis 2018 21:39
    elmo071
    Poziom 22  

    Factory reset nic nie pomoże temat tego modułu dawno sprawdzony , w seriach tv Samsung ES częstą usterką był ten moduł .

    0
  • #6 13 Lis 2018 21:45
    baki
    Poziom 18  

    Jeżeli licznik pokazuje 200 to jest przepełniony i trzeba to skasować by był widoczny nowy !!!!! Wykasuje też klucz poprzedniego użytkownika. To że moduły wifi były bardzo awaryjne to wcale nie znaczy , że w tym przypadku tak jest !!!
    Dlatego reset i będziemy wszyscy wiedzieli więcej.

    0
  • #7 13 Lis 2018 21:48
    elmo071
    Poziom 22  

    Ja to wiem nie musisz mi kolego baki opisywać tryb serwisowy i błędów ERROR COUT WI-FI , temat dziesiątki razy przerabiałem . W 99 procentach moduł do wymiany .
    Wpisz kolego w wyszukiwarce forum WIDT20R i zobacz sobie tematy , w każdym temacie był ten moduł do wymiany .

    1
  • #9 14 Lis 2018 22:55
    Andrzejewski
    Poziom 15  

    Dziękuje wszystkim za podjecie tematu. Faktory reset zrobiłem już wcześniej zanim napisałem ten post, ale nic to nie dało. Co do pokazywanych błędów to jeszcze sprawdzę i podam. Rozważam dołożenie zewnętrznego modułu Wi-Fi pod USB, ale słyszałem że podejdzie tylko oryginalny moduł produkowany przez Samsunga chyba że jest jakiś zamiennik. Co do Bluetooth to chyba ten model tego nie ma - proszę o potwierdzenie. Zależy mi również na bezprzewodowym przesłaniem sygnału do wzmacniacza Można to zrealizować zewnętrznym Bluetooth ale nie ma skąd pobrać sygnał audio ?.

    0
  • #10 15 Lis 2018 19:57
    baki
    Poziom 18  

    Zewnętrzny tylko i wyłącznie od samsunga i dedykowany do tego modelu , bo były dwa (spory koszt). Ma bluetooth do okularów 3D. Możesz kupić mały router połączyć się ze swoim a do tv podłączyć już lanem (najtańsza opcja ok 50zł)
    Jak nie widać wifi i bluetooth sprawdź czy nie masz jeszcze włączonej opcji hotel.
    Pozdr.

    0