Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie wideodomofonu Kenwei + przycisk wyjścia i sterowanie bramą

13 Lis 2018 21:47 1320 14
  • Poziom 3  
    Witam,
    Jestem zupełnym laikiem w tych sprawach a jestem na etapie budowy ogrodzenia i chciałbym wprowadzić okablowanie w słupek ogrodzeniowy pod przyszły wideodomofon Kenwei. Mam już zakopany kabel 10 żyłowy 0,5 mm.
    Model upatrzony przeze mnie to: Kenwei stacja bramowa KW-1370EMC-1BS z czytnikiem breloków + monitor Monitor 7'' KW-C709C-W100-B czarny z pamięcią (ewentualnie coś podobnego Commaxa
    Chciałbym go połączyć z elektrozaczepem: Standardowy symetryczny 12V AC/DC oraz przyciskiem wyjścia: Scot BT-3N - Przycisk otwarcia drzwi - wyjście przekaźnikowe 3 A / 36V DC ( lub innym które będzie pasowało do zasilacza)
    Zasilacz Kenwei: ZASILACZ DIN KENWEI KW-660-2B (który będzie przy monitorze)
    Na końcu chciałbym połączyć sterowanie bramą przesuwną z poziomu wideodomofonu: Automat BENINCA BULL8 230V
    Czytałem o jakimś dodatkowym module do połączenie wideodomofonu ze sterowaniem bramą: KW-EX1 - Moduł przekaźnikowy do monitorów Kenwei.