Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki tuner combo (DVB-T + SAT) do 500 zł z E2?

14 Lis 2018 12:22 1359 9
  • Poziom 4  
    Dzień dobry,
    potrzebuję Waszej pomocy.
    Jaki polecacie tuner combo (DVB-T + SAT) do 500 zł z Enigmą 2? Widziałem na Allegro tuner Opticum Odin Twin i nie wiem, czy to dobry wybór. To znaczy miałby ten dekoder odbierać na razie kanały FTA z anteny naziemnej i SAT, ale może potem miałby odbierać moduł CI z CP, czy ten Optimum obsłuży moduł Cyfrowego Polsatu?

I pytanie drugie, czy jeżeli tuner ma Enigma 2 to nadaje się do sharingu, jak to w ogóle działa, bo jestem zielony w tych sprawach. Chcę się dokształcić w tym zakresie, ale nie korzystać :)
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Coś z VU patrz, Zgemma. Opticum nie. Ten jest ciekawy i dość tani. Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X
    Jaki tuner combo (DVB-T + SAT) do 500 zł z E2? Jaki tuner combo (DVB-T + SAT) do 500 zł z E2?
  • Poziom 4  
    Rozumiem, ciekawy ten tuner. Jeszcze porozmawiam z kimś, dla kogo miał być ten tuner. I dam znać.
  • Pomocny post
    Poziom 37  
    kisiel923 napisał:
    potem miałby odbierać moduł CI z CP
    LeDy napisał:
    ciekawy ten tuner

Nie ma slotu na moduł CI, tylko czytnik kart -> Link
    kisiel923 napisał:
    do 500 zł
    kisiel923 napisał:
    na razie kanały FTA z anteny naziemnej i SAT, ale może potem miałby odbierać moduł CI z CP
    kisiel923 napisał:
    do sharingu

Cryptobox 752HD co prawda nie ma Enigmy, ale spełni Twoje oczekiwania.
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    _kli_ napisał:

Cryptobox 752HD co prawda nie ma Enigmy, ale spełni Twoje oczekiwania.

A to ciekawe? To już lepiej Denys H.265 Combo. Tam przynajmniej jak napiszą oprogramowanie to działa co powinno.