Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki tuner combo (DVB-T + SAT) do 500 zł z E2?

kisiel923 14 Nov 2018 12:22 3045 9
    kisiel923
    Level 5  
    Dzień dobry,
    potrzebuję Waszej pomocy.
    Jaki polecacie tuner combo (DVB-T + SAT) do 500 zł z Enigmą 2? Widziałem na Allegro tuner Opticum Odin Twin i nie wiem, czy to dobry wybór. To znaczy miałby ten dekoder odbierać na razie kanały FTA z anteny naziemnej i SAT, ale może potem miałby odbierać moduł CI z CP, czy ten Optimum obsłuży moduł Cyfrowego Polsatu?

I pytanie drugie, czy jeżeli tuner ma Enigma 2 to nadaje się do sharingu, jak to w ogóle działa, bo jestem zielony w tych sprawach. Chcę się dokształcić w tym zakresie, ale nie korzystać :)
  • Helpful post
    LeDy
    Level 43  
    Coś z VU patrz, Zgemma. Opticum nie. Ten jest ciekawy i dość tani. Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X
    Jaki tuner combo (DVB-T + SAT) do 500 zł z E2? Jaki tuner combo (DVB-T + SAT) do 500 zł z E2?
    kisiel923
    Level 5  
    Rozumiem, ciekawy ten tuner. Jeszcze porozmawiam z kimś, dla kogo miał być ten tuner. I dam znać.
  • Helpful post
    _kli_
    Level 39  
    kisiel923 wrote:
    potem miałby odbierać moduł CI z CP
    LeDy wrote:
    ciekawy ten tuner

Nie ma slotu na moduł CI, tylko czytnik kart -> Link
    kisiel923 wrote:
    do 500 zł
    kisiel923 wrote:
    na razie kanały FTA z anteny naziemnej i SAT, ale może potem miałby odbierać moduł CI z CP
    kisiel923 wrote:
    do sharingu

Cryptobox 752HD co prawda nie ma Enigmy, ale spełni Twoje oczekiwania.
  • Helpful post
    LeDy
    Level 43  
    _kli_ wrote:

Cryptobox 752HD co prawda nie ma Enigmy, ale spełni Twoje oczekiwania.

A to ciekawe? To już lepiej Denys H.265 Combo. Tam przynajmniej jak napiszą oprogramowanie to działa co powinno.