Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes actros mp2 - Błąd bs 0 40 47

Warda-Trans 14 Lis 2018 19:20 312 6
  • #1 14 Lis 2018 19:20
    Warda-Trans
    Poziom 3  

    Witam. Pojawił mi się błąd bs 0 40 47 oraz zmiana zachowania podczas jazdy/hamowania w Mercedes Actros mp2

    0 6
  • Pomocny post
    #2 17 Lis 2018 13:42
    Stary Brat
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

    Czujnik obrotu koła ABS:oś przednia prawa strona wykrywa bicie czołowe. Może być luz na łożysku lub skorodowany pierścień ABS, bądź krzywy.

    1
  • #3 17 Lis 2018 16:05
    Warda-Trans
    Poziom 3  

    Dzięki za pomoc zaraz to sprawdzę

    Dodano po 6 [minuty]:

    Jeszcze kolego jedno pytanie mercedes ma brak mocy większości nie ma siły jak coś go kopanie to idzie jak burza porobione wtrysku pompki pld sprawdzone pompa zasilająca też wymieniony był wałek rozrządu czujnik wału sprawdzony brak błędów oprócz tego bs co możesz jeszcze poradzić

    0
  • #4 20 Lis 2018 13:39
    Stary Brat
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

    Można sprawdzić szczelność układu doładowania powietrzem lub hamulec górski. Problem z temperaturą powietrza, czy cieczy, też obniży moc.

    1
  • #5 20 Lis 2018 16:05
    Warda-Trans
    Poziom 3  

    Szczelność sprawdzona i temperatura powietrza. A jak najlepiej sprawdzić ten hamulec górski?

    Dodano po 33 [sekundy]:

    Szczelność sprawdzona i temperatura powietrza. A jak najlepiej sprawdzić ten hamulec górski?

    0
  • #6 28 Lis 2018 09:31
    Stary Brat
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

    Jak podczas jazdy załączał by się górski, lub by nie wracał do swojego stanu otwarcia, to podczas jazdy pojawiałby się lekko czarny dym i spaliny z tłumika nie miały by takiego odrzutu. Głos tłumika jest wtedy taki "basowo bulgoczący".

    0
  • #7 28 Lis 2018 20:30
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Cześć StaryBracie! Ja jeszcze bym dołożył sprawdzenie zaworu "bypass" na samej turbine. Czasami zaciera się oś dźwigni cięgła i zawór nie wraca na swoje położenie.
    Dzisiaj miałem MP3 po remoncie i z pozoru blaha rzecz: luz zaworów. 2 ssania podparte! po około pół obrotu śruby regulacyjnej. Nawetjuz zdążyli zmienić olej. A o zaworach zapomnieli.

    0