Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane II 1.9 dci - Rozrząd

15 Lis 2018 17:13 1710 28
  • Poziom 8  
    Witam mam pytanie jak inaczej ustawić rozrząd jak nie moge odkrecić śruby do blokady wału
  • Poziom 43  
    Witam. Mocny utwardzany nasadowy TORX i musi iść czy już obrobiona śruba?
  • Poziom 43  
    Wstaw zdjęcie jak jest obrobiona.
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    O konkretnie obrobiona jeszcze ktoś przecinakiem ją potraktował. Znam mechanika który potrafi przyspawać nakrętkę do takiej śruby i odkręca kluczem a po odkręceniu zakręca nowa oryginalną śrubę.
  • Poziom 43  
    Najlepiej by było żeby ustawić tak jak książka pisze wał zablokować, tłok 1 i 4 u samej góry.
  • Poziom 8  
    Chcial bym sie dowiedziec gdzie jest cych na kole od wałka zaworów i czemu po ustawieniu walu i zablokowaniu nie idzie juz przekrecić walkiem zaworów
  • Poziom 43  
    Witam. To proste masz rysunek, a co do drugiego to jak zablokujesz wał a masz już pasek to normalne ze nie obrócisz wałkiem. No chyba ze zdjęty to wiadomo że dotykają zawory tłoków.
    Znaki.
    Renault Megane II 1.9 dci - Rozrząd
  • Poziom 8  
    No tak zdjety pasek mam i zablokowany wał i chodzi mi o ustawienie pompy i wałek zaworów bo nie znaczylem sam cychów bo przeskoczył mi pasek o dwa ząbki
  • Poziom 43  
    Rysunek dałem blokadę musisz usunąć inaczej nie obrócisz wałkiem i opuścić tłoki na dół tak żeby zawory minęły czyli wałem obrócić żeby zaworów nie pokrzywić podczas ustawiania wałka. Jeszcze jeden rysunek może ten ci coś pomoże.
    Renault Megane II 1.9 dci - Rozrząd
  • Poziom 8  
    Nie wiem czemu ale nie moge utawić tego rozrządu przy innych ustawialem i nie bylo problemu a tu nie idzie ustawić zeby wszystkie orginalne cychy sie zgrały
  • Poziom 43  
    A pasek jaki kupiłeś oryginał, na pasku są kreski.
  • Poziom 43  
    No to nie widzę problemu z ustawieniem rozrządu.
  • Poziom 43  
    Przecież dałem ci rysunek nawet kierunek ułożenia paska jest i wszystko ma się zgrać, napiąć pasek przyrządem. Zakręcić śrubę na wał z podkładką bez osłon i wyjąć blokady obrócić wałem czy zawory nie dobijają ustawić z powrotem na znaki. Wsadzić blokady i skręcać.
  • Poziom 43  
    Na wale jest ok pasuje po naciągnięciu i pompa z wałkiem?
  • Poziom 8  
    To znaczy ze na tych póktach pompie na kole i zaworów te cychy co są mają być te kreski z paska a nie sugerować sie tymi cychami co są na obudowie
  • Poziom 43  
    Żeby było jasne policz sobie ile zębów ma stary pasek 133 czy mniej bo wiem że były różne paski do tych silników.
  • Poziom 43  
    Ma 133 to ok to tylko masz ustawić na znaki po to zrobili te kreski na pasku żeby sobie życia nie utrudniać. A i kierunek jest zawsze na pasku w prawo się kreci pasek. Zacznij zakładać pasek od koła pasowego bo wał jest zablokowany następnie rolka, pompa, wałek i napinacz.