Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Scania r420 - Ciągle świeci stop

Tomi93 16 Lis 2018 09:15 507 7
  • #1 16 Lis 2018 09:15
    Tomi93
    Poziom 3  

    Witam mam problem ze światłami stóp w scani które ciągle się świecą. Podpowie ktoś co może być przyczyną i gdzie znajduje się czujnik stopu w Scanii r420

    Dodano po 27 [minuty]:

    Do tego w momencie wyjęcia i włożenia bezpiecznika słychać zawory powietrza więc moim zdaniem problem nie leży w przewodach

    0 7
  • #2 16 Lis 2018 15:55
    piotr budzowski
    Poziom 23  

    Kody błędów.
    Zawór główny pod pedałem hamulca zawieszony lub uszkodzony czujnik w zaworze

    0
  • #3 16 Lis 2018 16:21
    Tomi93
    Poziom 3  

    A która kategoria błędów za to odpowiada

    0
  • #4 17 Lis 2018 22:28
    miler80
    Poziom 34  

    Odczytaj wszystkie z BMS. Światła załączane za pośrednictwem przekaźnika, zakładam że sprawdziłeś...

    1
  • #5 18 Lis 2018 06:23
    Hektar Zahler
    Poziom 32  

    A może by tak zwyczajnie wyjąć przekaźnik i zwarcia poszukać. Sory bardzo ale jak może się pedał hamulca zawiesić. Sory bardzo ale to się normalnie w pale nie mieści. Ku ścisłości w Rce nie ma zwykłego czujnika światła stopu typu włącz/wyłącz tylko nadawana jest przez CAN bus procentowa siła nacisku.

    0
  • #6 18 Lis 2018 07:20
    piotr budzowski
    Poziom 23  

    nie wiesz jak się pedała zawiesza a widziałeś jaka jest kabina w wywrotach które jeżdżą po kopalniach

    0
  • #7 18 Lis 2018 08:01
    Hektar Zahler
    Poziom 32  

    Cóż nie widziałem. Za to widziałem aferę gdy DAF natychmiast posłał pismo do Knorr-Bremse i kazal czekać dwa tygodnie na oficjalne wyniki badań. Wada fabryczna zaworu naczepy jak dymiło się z okładzin zupełnie nowej naczepy. Usterka banalna znaleziona w 10 minut. Natomiast ten zawór nie ma prawa tego robić. A my nie mamy prawa się go tykać bo jest on fabrycznie skalibrowany. Chyba nie myślisz że kierowcy nie wiedzą czy tarcze ciepłe bo są półgłówkami.

    0
  • #8 18 Lis 2018 09:42
    piotr budzowski
    Poziom 23  

    Poco tykać odczyt jest na kompie a z kierowcami bywa różnie.
    Poco ta dyskusja to tylko sugestia , każdy wie z elektryków że zaczynamy od przekaźników i bezpieczników później szukamy dalszej przyczyny.

    0