Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Tv Medion MD30023 DK - spalony bezpiecznik

PatrykArtur 16 Nov 2018 16:08 534 6
    PatrykArtur
    Level 2  
    Witam, kilka dni temu wyłączał się tv. Nagle coś strzeliło i koniec, nie dało się już włączyć. Gdy odkręciłam obudowę, żeby sprawdzić czy gdzieś jest osmolone lub wybrzuszone, jedynie co zauważyłam to stłuczony szklany bezpiecznik, są dwa jeden przy samej wtyczce a drugi dalej. Przy czerwonym i czarnym kablu idącym do średniej płytki i to własnie ten strzelił. Postaram się kupić taki bezpiecznik, ale moje pytanie z jakiego powodu strzelił? I czy sama wymiana wystarczy, a może to zapowiedź poważnego problemu z tv?? Przepraszam za brak profesjonalizmu w opisie, ale kompletnie nie znam się na tym a męskiej ręki brak. Dziękuję za wyrozumiałość i proszę o prostą wypowiedź bym wiedziała czy mam się spodziewać strat w tv. Ps: przyznam, że wszystkie otwory w tyle tv były pełne kurzu, więc może to przegrzanie? Brak wentylacji był powodem?
    Tv Medion MD30023 DK - spalony bezpiecznik1542380845...005353.jpg Download (900.97 kB)
    CMS
    Administrator of HydePark
    Rozerwany bezpiecznik, oznacza, że w układzie popłynął bardzo duży prąd. Pod żadnym pozorem nie instaluj nowego bezpiecznika. Masz poważne uszkodzenie zasilacza. Oddaj TV do serwisu.
    PatrykArtur
    Level 2  
    A jednak coś :( no cóż, dziękuję slicznie. Chociaż zastanawiam się z jakiego powodu to przesilenie prądu??? I czy można to jakoś rozwiązać samemu???
    PatrykArtur
    Level 2  
    Przepraszam jesli staje sie upierdliwa,ale jesli ktoś zechciał by mi odpisać czy w w/w problemie można poradzić sobie samemu bez servisu, opisując co trzeba by wymienić (zapewniam że sama się tego nie podejme ,raczej kogoś poprosze :) )dodam że kabel do tego tv jest bez zasilacza. Dziekuje za poswiecona uwage i pomoc.
  • Helpful post
    Adam-T
    Level 40