Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Prośba o sprawdzenie logów

jowyma 17 Lis 2018 22:23 117 3
  • #1 17 Lis 2018 22:23
    jowyma
    Poziom 22  

    Dzisiaj komputer po włączeniu działał niezwykle wolno, pasek programów (Windows) w ogóle nie chciał się pokazać, przeglądarka nie łączyła się z internetem (Ms Edge). Nie wiem czy to efekt jakiejś aktualizacji, bo zaktualizował się i system i przeglądarka i Skype, czy jednak jakiś wirus. Załączam logi z zalecanych programów MBAM, AdvCleaner, FRST. Dr Cure niczego nie wykrył.
    Na stałe mam zainstalowaną pełną wersję F-Secure Internet Security, ale on niczego nie wykrył. Teraz już komputer działa normalnie (po ponownym uruchomieniu przez programy antywirusowe), był też napis, że trwa aktualizacja. To, co mnie zaniepokoiło, to że Windows Defender pytał, czy pozwolić aplikacji shell infrastructure host na korzystanie z internetu (z opisu na internecie wynika, że jest to część systemu Windows, więc zdziwiło mnie to, że zapora Windows pyta o zgodę, aby działał jeden z procesów Windowsa).

    0 3
  • Pomocny post
    #3 18 Lis 2018 02:34
    krzychupar
    Poziom 41  

    PITERRR A gdzie ty tu widzisz zainstalowany AVG?

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    CloseProcesses:
    Task: {1C09269C-47AE-4DCC-9387-62CAEA956151} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {21FCD7BF-0365-4980-A103-F7E1ECAFBE52} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {279A6C15-4370-47EC-AEA8-9F542D38D69B} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\rundetector -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {39D4B33A-4CC1-492B-900E-7E1AFF662BF8} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {3F46055D-18EA-4F69-B711-4D1C26BBE1C0} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {43B77FE9-FD74-4850-BD15-30494F3A94EA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {4C64F03F-57C4-47E6-AA43-3CBA91F01978} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {5F7781CA-5C4F-42AE-AB14-5A8D718C0DCE} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {65D16B8E-EEFD-4534-92B7-2B9CFB3D0A5F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {7A4A5CE0-734A-4DAF-8224-5CDF9CDC3C9E} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {84FD5394-1FD0-46A6-B8D2-6D24AEFF3206} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {8A10502F-A5C4-4E3F-A7B6-E76B8200F61E} - System32\Tasks\CreateChoiceProcessTask => C:\Windows\System32\browserchoice.exe
    Task: {901055F8-14D5-4A21-9D03-AC764E76AC08} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {A9E0335A-E299-4A66-B173-7EAC260A2FCC} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-Weekend -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {AB0EE66C-C994-4623-A954-B077A260100F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {ABBA9C28-A5B3-47C4-A827-4530D8DF811A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {AE056BBE-470D-4D68-B909-0EC6CFF64CF2} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {C7E8D1B3-EE27-4A14-81D1-19DF0C02A638} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1908464528-141669527-3211981554-1001 -> {7E1E027A-B0AB-4F1E-9CD4-8CDBE3AC199F} URL = hxxp://www.google.com/search?hl=pl&q={searchTerms}
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1908464528-141669527-3211981554-1001 -> {B8E0C7B5-8C65-4005-BAF7-23303C2CD7B9} URL = hxxp://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Specjalna:Szukaj&search={searchTerms}
    BHO-x32: Brak nazwy -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} -> Brak pliku
    FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=2.1.3 -> d:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Brak pliku]
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [jmjjnhpacphpjmnnlnccpfmhkcloaade] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [jmjjnhpacphpjmnnlnccpfmhkcloaade] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    U3 idsvc; Brak ImagePath
    2018-11-17 21:34 - 2018-11-17 21:34 - 000000000 ____D C:\Users\Danusia\Doctor Web
    2018-11-17 21:34 - 2018-11-17 21:34 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Doctor Web
    EmptyTemp:

    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść w folderze, gdzie masz FRST.exe.
    Uruchom FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    0
  • #4 27 Lis 2018 14:57
    jowyma
    Poziom 22  

    Komputer już się nie zawiesza w czasie pracy. Bardzo dziękuję za pomoc.

    0