Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Żelazko Philips PerfectCare Elite GC9622/20 - brak wyrzutu pary

DarioRTG 19 Lis 2018 12:09 144 4
  • #1 19 Lis 2018 12:09
    DarioRTG
    Poziom 8  

Witajcie.
    Jest żelazko z generatorem pary Philips PerfectCare Elite GC9622/20, dwa miesiące po gwarancji brak wyrzutu pary.
    Jestem laikiem, jeśli to coś prostego to może uda się coś zdziałać.
    Nie mam niestety pojęcia od czego zacząć, a nie chcę rozkręcać w ciemno.
    Możecie powiedzieć z tak mała ilością informacji czy to drobiazg do domowej naprawy, czy bez serwisu się nie obejdzie?
    Próbowałam wszystkich rozwiązań ze strony Philipsa, ale nic to nie dało.
    Dziękuję

0 4
  • #2 19 Lis 2018 19:57
    Piotr2608

Poziom 38  

DarioRTG napisał:
    Jestem laikiem, jeśli to coś prostego to może uda się coś zdziałać.

... i znów żelazko zalewane wodą z kranu.
    Poszukaj na elektrodzie tematów - jest ich pełno. Zasada działania takowego żelazka jest podobna jak nie wręcz identyczna. Układ elektroniczny, zbiornik z grzałką ...

0
  • #3 19 Lis 2018 20:00
    DarioRTG
    Poziom 8  

No właśnie nie, żelazko od nowości było traktowane woda destylowana.

0
  • #4 15 Gru 2018 14:47
    hurtovnik32
    Poziom 17  

Trochę mało informacji.Czy po nagrzaniu i naciśnięciu przycisku w żelazku słychać kliknięcie w samej stacji?Jeśli nie to do sprawdzenia - czy po wciśnięciu przycisku w żelazku pojawia się napięcie na cewce elektrozaworu?Jeśli tak to są 2 rozwiązania,zawór stoi lub uszkodzona cewka.Zawór można rozebrać i wyczyścić ale nie polecam tego początkującym.W tych Philipsach często padają cewki w dziwny sposób.Na zimnej parownicy działają a po nagrzaniu już nie.Ot chiński odpowiednik zaworów CEME.Służę pomocą i ewentualnie częściami do tej stacji.

0
  • #5 06 Sty 2019 08:50
    DarioRTG
    Poziom 8