Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ariva 100E - Nie uruchamia się

22 Lis 2018 15:31 1050 34
  • Poziom 11  
    Witam. Przestała mi działać Ariva 100E podczas nagrywania na pendrive, w ogóle nie reaguje. Kupiłem ją używaną, działała przez dłuższy czas, tylko grzała się trochę. Rozebrałem ją i widzę, że chyba coś tutaj było już robione wcześniej i widać rozlany duży kondensator. Jestem początkujący w tym temacie, myślicie, że wystarczy wymienić go?

Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się [img-7] Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 43  
    Witam. Gdzie ty widzisz jakiś rozlany kondensator bo ja widzę ze jest przyklejony, zasilacz w ogóle działa jest napięcie 5V na wyjściu czy brak?
  • Poziom 43  
    Pokaż dokładniej ten element pod tym czarnym przykryciem. Zdejmij je i pokaż dokładniej jak wygląda..
  • Poziom 11  
    Właśnie nie wiem w którym miejscu zmierzyć napięcie. Na pinach tego sklejonego wtyku taśmy wychodzącej z układu zasilania?

Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się Ariva 100E - Nie uruchamia się
  • Poziom 43  
    Zmierz napięcie na tym C 47µF/400V. Powinno być ok. 300V.
    Na tym zdjęciu ten kondensator jakoś dziwnie wygląda? Ariva 100E - Nie uruchamia się

• Poziom 43  
    Wygląda dziwnie bo miał jakiś grzybek - pewnie by nie dotykał górnej obudowy, prócz tego wygląda na rozsadzony nad laminatem.
    Wylut i wymiana.
  • Poziom 11