Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi B4 zapala się kontrolka smarowania.

01 Wrz 2005 16:04 4187 7
  • Poziom 18  
    Jak w temacie Audi B4 zapala się kontrolka smarowania i w głośniczku
    piszczy, po 20sek.przestaje lampka smarowania gasnie. Z 5 minut jest spokój i znów od nowa.
    Olej jest wymieniony poziom odpowiedni w silniku niczego nie słychać.
    Nie grzeje się.
    Proszę o jakieś sugestie.
    Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    Dla pwenosci proponował bym sprawdzic ciśnienie oleju manometrem wkrecanym w miejsce czujnika ciśnienia oleju.Jezeli ok to walnięty czujnik lub układ sygnalizacji..Aby sprawdzić czujnik ściągnij z niego przewód wtedy kontrolka smarowania powinna zgasnąć a po jego zwarciu do masy zaświecić.Jeżeli tak jest to masz uwalony czujnik oczywiście jeżeli zmierzysz ciśnienie i jest ok ale stawiam na czujnik znajomy miał podobną usterkę i po wymianie czujnika jak ręką odjął.
  • Poziom 18  
    Jakie powinno być ciśnienie w układzie smarowania (przedział)
  • Poziom 21  
    Jaki silnik.
    Często tam licznik pada.
  • Poziom 18  
    witam
    nie kombinuj nic tylko wymień czujnik oleju , ja tak miałem w oplu
    zapaliła mi się kontrolka jechałem noca szosa wlesie do domu 100 km
    zgasiłem zaraz silni , odpaliłem przejechałem kilka km i znów ( sanmochód kupiłem miesiąc wczesniej)
    tak jechałem 20 km chyba ze 2 godziny , a jak si e zdenerwowałem to było mi wszystko jedno czy dojadę czy gdzieś mi silnik kleknie
    oczywiście dojechałem , jeździłem z tydzień i czekałem kiedy zatrzyma mi się na drodze, ale nic z tego , no ipostanowiłem że wymienie czujnik -pomogło
    pozdrawiam

    Dodano po 2 [minuty]:

    ewentualnie jak wyżej kolega napisał może coś niełączyć na liczniku
  • Poziom 15  
    Witam kolegów.
    W sumie dobrze radzicie napewna trzeba wymienic czujnik cisnienia oleju, a co z sygnałem dzwiękowym. Czujnik od sygnału wkręcony dest w dekiel obudowy filtra oleju. Jak spada ciśnienie w magistrali to facetowi dzialaja dwie funkcje informacynjne lampla i brzęczyk.
    1. od czyjnika nalezy zaczać bo to mały koszt. Choc w/g mnie może być coś innego.
    2. nie drozny filtr oleju (zadkośc ale sie zdaza)
    3. zapchany smok ssacy (to możliwe)
    4. wypracowana pompa oleju lub uszkodzony zawór zwrotny w pompie i to może być powód tej historii.
    5. wypracowane panewki.
    Pozdrawiam Grzegorz
  • Poziom 19  
    Witam!
    wzasadzie wszystko moi przedmówcy powiedzieli:
    1 sprawdz ciśnienie manometrem
    2 jesli ok wymień czujnik
    3 jesli za małe zmien olej na gęsty mnieralny i do zyda
    Pozdrawiam:D
  • Poziom 18  
    W B4 są 2 czujniki, sprawdzałem tylko jeden,pózniej znalazłem drugi z zsuniętym kablem.
    Temat zakończony