Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie można otworzyć ani naprawic pliku docx z Pendrive''a

MichalWPotrzebie 27 Lis 2018 14:42 504 19
  • #1 27 Lis 2018 14:42
    MichalWPotrzebie
    Poziom 4  

Szanowni Użytkownicy,

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Nie mogę otworzyć pliku docx z pendrive'a. Próbowałem go też naprawić programami takimi jak Stellar Fix, Office Recovery i paroma innymi - nic nie pomaga. Plik jest dość ważny i nie wiem, co dalej z tym mam robić... Jestem zielony w tematach komputerowych i mam nadzieję, że ktoś z tutejszych Użytkowników poświęci chwilę i zechce spróbować mi pomóc odzyskać ten plik.

0 19
  • #2 27 Lis 2018 15:08
    pcunit
    Poziom 22  

spróbuj otworzyć ten plik za pomocą przeglądarki ie explorer

0
  • #3 27 Lis 2018 15:12
    MichalWPotrzebie
    Poziom 4  

Nie działa. Nie może otworzyć pliku.

0
  • #4 27 Lis 2018 16:01
    ta_tar
    Poziom 30  

A próbowałeś np. WordPad lub skopiować go na komputer?

0
  • #5 27 Lis 2018 16:11
    internick
    Poziom 34  

Jeśli nie pochodził (czytaj: nie wyciąłeś) z Twojego komputera to po tylu operacjach z pendrive pewnie będzie ciężko.
    Jedyne sensowne narzędzie to DMDE.

0
  • #6 27 Lis 2018 16:15
    helmud7543
    Poziom 42  

Jaka jest historia usterki tego pliku? Błąd zapis? Błąd przy kopiowaniu? Inne?

0
  • #7 27 Lis 2018 16:20
    MichalWPotrzebie
    Poziom 4  

Próbowałem skopiować go na komputer, ale nic nie pomogło.
    Odpaliłem teraz Recuva i mi wykazało, że został nadpisany pdfem, który wgrałem do zupełnie innego folderu. Więc chyba koniec...