Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Mitronik
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Medion x64 p8 D5000 - brak dzwięku na wyjściach z płyty głównej

mrukolandia 29 Lis 2018 21:52 162 5
  • #1 29 Lis 2018 21:52
    mrukolandia
    Poziom 2  

Witam . Problem mój polega na tym że kupiłem komputer i wydaje mi się że jest niesprawny ponieważ nie ma dzwięku na wyjściach płyty głównej. Wszystkie sterowniki aktualne, system przywracałem , zaktualizowałem i nic. Sprawdziłem komputer " aidą 64"i niby wszystko jest w porządku. Jedyną opcją aby uzyskać dzwięk jest podłączenie monitora przez złącze hdmi i wpięcie słuchawek do gniazda monitora. Pzy podłączeniu monitora przez kabel DVI D na pasku narzędzi przy ikonie głośnika wyświetla brak głośników lub słuchawek pomimo że są podłączone. Jestem laikiem pod względem komputerów ale wyczytałem informację że karta graficzna dedykowana zastępuje złącza graficzne płyty głównej ,czyżby też wyjścia dzwiękowe ? Płyta główna: ECS P2A4-EM (AM4)
    Procesor: RYZEN 3 1200 4x 3.1 GHz
    Karta graficzna: GEFORCE GTX-1050 2GB HDMI / DVI-D / DISPLAY PORT
    Pamięć RAM: 8GB DDR4
    Dysk twardy: HDD 500GB / WD
    Napęd optyczny: DVD-RW SAMSUNG
    Zasilacz: HEC 350W 80 BRONZE PLUS
    Łączność: LAN (Gigabit Ethernet) / WIFI INTEL DUAL BAND AC-3165 + BLUETOOTH 4.2
    Złącza płyty głównej: 4 x USB3.0 / 2 x USB2.0 / LAN / 5 x AUDIO / SPDIFF / USB-C
    Złącza front panelu: 2 x USB3.0 / 2 x AUDIO / SD
    System operacyjny: WINDOWS 10 HOME PL x64

0 5
  • Mitronik
  • Pomocny post
    #2 29 Lis 2018 23:53
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

Pokaż screena z menadżera urządzeń z rozwiniętą zakładką "Kontrolery dźwięku, wideo i gier".

0
  • Mitronik
  • #3 30 Lis 2018 09:17
    MiroLord
    Poziom 19