Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kosiarka spalinowa - silnik Tecumseh BAE 451 4.0 kW nie wkręca się na obroty

piotrmaster 29 Nov 2018 22:51 2451 2
    piotrmaster
    Level 1  
    Witam Szanowne grono serdecznie, mam nie lada problem.
    Nabyłem kosiarkę Fleurelle właśnie z powyższym silnikiem. Kosiarka odpala, ale gdy dodaję gazu to silnik moim zdaniem (a jestem laikiem, więc z góry przepraszam za dziwne sformułowania) osiąga ok 1500 obr. i po prostu w trawie się dławi.
    Więc normalnie w świecie ściągnąłem filtr powietrza, kolektor odkręciłem, później taką regulowaną płytkę z cięgnami... i jest jakoś tak że jak napompuję tą pompką paliwa to zapali, gdy dodam gazu bezpośrednio przepustnicą to wchodzi na bardzo wysokie obroty, reaguje moim zdaniem ale za chwilę go zadławi tak, jakby dostawał za mało paliwa i zgaśnie. I zabawa od nowa, podpompować pompką i zapali.
    I teraz mam do Państwa takie pytanie: czy jest szansa żeby ktoś z Państwa, no nie wiem - poprowadził mnie krok po kroku?? Jak coś głupio piszę to przepraszam, pierwszy raz zadaję pytanie na forum.
    Oczywiście jestem w stanie porobić zdjęcia itp.
    Dziękuję z góry za wyrozumiałość.
    Czyżycki
    Level 21  
    Wydaje się, że Kolega ma zbyt wygórowane oczekiwania w stosunku do forumowiczów, a tekst:
    piotrmaster wrote:
    Więc normalnie w świecie ściągnąłem filtr powietrza, kolektor odkręciłem, później taką regulowaną płytkę z cięgnami...

na pewno nie zwiększa szans na znalezienie Cycerona. Forum może pomóc w nakierowaniu na właściwy trop, a naukę podstaw pozostawiamy szkolnictwu zawodowemu oraz specjalistycznym kursom. Wskazane jest także samodzielne czerpanie z dotychczasowych zasobów Internetu.