Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Denon ceol n10 - Brak połączenia sieci i Bluetooth

01 Gru 2018 08:23 774 10
  • Poziom 3  
    Po przywróceniu ustawień fabrycznych urządzenie uruchamia sie w trybie "szybkie ustawienia". Po wybraniu jezyka pojawia się komunikat " proszę czekać".
    Czekałem kilka godzin i nic. W przypadku anulowania działa tylko tuner fm.

    Proszę o pomoc.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Może to głupie pytanie, ale czy urządzenie jest podłączone do sieci, a router przydzielił mu adres IP?
  • Poziom 3  
    Nie, urządzenie nie jest podłączone do Wi-Fi. Nie można tego zrobić ręcznie ponieważ przy większości ustawień (z wyjątkiem tunera fm) wyświetlana jest ikonka oczekiwania.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A połączenie kablem LAN próbowałeś?
    Reset ustawień sieciowych.
    http://manuals.denon.com/RCDN10/EU/EN/OBAOSYfmnzzvon.php
  • Poziom 3  
    Tak, nie wykrywa połączenia automatycznie. Ręcznie podobnie jak w pozostałych przypadkach - ikonka oczekiwania i brak reakcji.

    Dodatkowo, po włączeniu opcji Diagnostyka w menu Sieć - komunikat "Proszę czekać" wyświetla się w nieskończoność.

    Reset ustawień sieciowych, pomimo działania zgodnie z instrukcją - brak reakcji. Dla odmiany nie pojawia się komunikat "Please wait..."
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Wyłącz router.
    Odłącz Denona od sieci energetycznej. Połączenie z routerem kablem LAN pozostaw na miejscu.
    Włącz router i odczekaj aż będzie dostępny internet na innych urządzeniach podłączonych do routera.
    Podłącz Denona do sieci energetycznej i go uruchom.
    Sprawdź jakimś programem skanującym sieć lokalną, np. Net Analyzer pod Androida, czy router przydzielił adres IP Denonowi.
  • Poziom 3  
    Nie przydziela. Moim zdaniem problem polega na tym, że Denon jakby "zawiesił się" na etapie uruchamiania operacji "Szybkie ustawienia" i z jakiegoś powodu nie może przejść dalej. Tak jak pisałem, zadziało się tak po przywróceniu ustawień fabrycznych. Kolejne przywrócenia ustawień fabrycznych nic nie dają. System zawiesza się na tym samym etapie. Dodam, że za pierwszym razem uruchomił się bezproblemowo.
    Nic nie daje odłączanie od sieci, resetowanie przez przytrzymanie przycisku uruchamiania.

    Może jest jakiś "twardy reset"? Nie mam innych pomysłów.
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie znalazłem innych metod "resetu" poza tymi, które są opisane w instrukcji.
    To nowy produkt, więc może skorzystaj ze wsparcia https://www.denon.pl/pl/support/home
  • Poziom 3  
    Dzieki za chęci.
    Oddałem do serwisu. Wstępnie stwierdzili problem z kartą sieciową. Jak dostanę pełne info to się podzielę.
  • Poziom 3  
    Problemem była karta sieciowa. Prawdopodobnie brak aktualizacji.
  • Poziom 3  
    Problemem była karta sieciowa. Prawdopodobnie brak aktualizacji.

    Dodano po 52 [sekundy]:

    Wymiana karty sieciowej przez serwis.