Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes w203 - Skrzynia biegów automatyczna

01 Gru 2018 20:15 975 13
  • Poziom 4  
    Witam mam pytanie co się dzieje ze skrzynią objawy są takie jak przełączam na D lub R czuje szarpnięcie a nie kiedy nawet się zblokuje skrzynia ale jak wyłączę silnik i po chwili go uruchomię wraca do normy auto Mercedes W203 2004 rok proszę o poradę co zrobić pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Po pierwsze odczytać błędy ze skrzyni za pomocą odpowiedniego urządzenia diagnostycznego.
  • Poziom 4  
    Dzięki ale mógłbyś jaśniej bo ja jestem zielony w tym temacie jakie to urządzenie ?
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Najlepiej Star Diagnosis. Posiada je każdy autoryzowany serwis Mercedesa oraz wiele zakładów zajmujących się naprawą elektroniki samochodowej lub skrzyń automatycznych.
  • Poziom 4  
    Dziękuję , będę musiał się rozejrzeć za takim serwisem bądź warsztatem w moim regionie pozdrawiam
  • Poziom 4  
    Witam ponownie odwiedzilem właśnie warsztat gdzie głównie zajmują się mercedesem po podpięciu do kompa postawiona została diagnoza do wymiany cały lewarek czy to możliwe ?
  • Spec od Mercedesów
    Lewarek ma rzeczywiście swoją elektronikę wewnątrz i od czasu do czasu ktoś to musi wymienić.
  • Poziom 4  
    Witam mam pytanie czy wymieniając wybierak skrzyni biegów automatycznej trzeba wyciągnąć skrzynię ?pozdrawiam
  • Pomocny post
    Spec Automatyczne skrzynie biegów
    Nie trzeba wyciągać skrzyni biegów.
  • Poziom 4  
    Dzięki a już myślałem że będzie sporo roboty, a jeszcze jedna sprawa mam inny nr na wybieraku ale gość który handluje częściami tylko do mercedesa powiedział mi że będzie pasował wierzyć mu ?
  • Spec od Mercedesów
    Idź do wróżki.
    Kuźwa - nie podałeś żadnych danych: ani numeru podwozia, ani numeru lewarka który dostałeś, ani tego który się zepsuł.