Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z wifi - brak dostępu do internetu

Krewetek01 03 Dec 2018 16:17 381 16
  • #1
    Krewetek01
    Level 5  
    Witam,

    Mój laptop nie łączy się z wifi bezprzewodowo. Próbowałem łączyć się z trzema różnymi sieciami, z którymi inne urządzenia są w stanie się łączyć. Mój komputer je widzi, ale po połączeniu „brak dostępu do internetu”. Narzędzie do diagnostyki sieci systemu Windows nie jest w stanie zidentyfikować problemu. Resetowanie routera nic nie daje. Jedyną opcją jest połączenie się z przenośnym modemem przez kabel. Bardzo proszę o pomoc.

    mój laptop to Lenovo G580
    system operacyjny Windows 8.1
    karta sieciowa to karta Broadcom 802.11n Network Adapter
    załączam wynik ipconfig /all
  • #2
    fifcio13-13
    Level 30  
    Próbowałeś odinstalować i zainstalować najnowsze sterowniki karty?
  • #3
    Krewetek01
    Level 5  
    Tak; nie działa.
  • #4
    m.jastrzebski
    Level 39  
    Krewetek01 wrote:
    Witam,

    Mój laptop nie łączy się z wifi bezprzewodowo. Próbowałem łączyć się z trzema różnymi sieciami, z którymi inne urządzenia są w stanie się łączyć. Mój komputer je widzi, ale po połączeniu „brak dostępu do internetu”. Narzędzie do diagnostyki sieci systemu Windows nie jest w stanie zidentyfikować problemu. Resetowanie routera nic nie daje. Jedyną opcją jest połączenie się z przenośnym modemem przez kabel. Bardzo proszę o pomoc.

    mój laptop to Lenovo G580
    system operacyjny Windows 8.1
    karta sieciowa to karta Broadcom 802.11n Network Adapter
    załączam wynik ipconfig /all

    Jakieś ustawienia windowsowego firewalla? Wyłącz go na próbe.
  • #5
    Krewetek01
    Level 5  
    Spróbowałem wyłączyć, bez efektu.
  • #6
    m.jastrzebski
    Level 39  
    A brama sie pinguje?
  • #7
    Krewetek01
    Level 5  
    Nie, nie pinguje się.
  • #8
    o.Tadeusz
    Level 13  
    Spróbuj użyć protokołu IP v4 zamiast v6 (zmieniasz we właściwościach dla karty sieciowej).
  • #9
    Krewetek01
    Level 5  
    Niestety, również nie działa.
  • #10
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    @Krewetek01
    Dlaczego moja przeglądarka twierdzi, że plik TXT który tu wstawiłeś jest niebezpieczny i go zablokowała?
    Krewetek01 wrote:
    system operacyjny Windows 8.1

    Tryb awaryjny z obsługą sieci, albo jakiś system bootowany z płyty lub pena i testować.
  • #11
    Krewetek01
    Level 5  
    KOCUREK1970 wrote:
    Dlaczego moja przeglądarka twierdzi, że plik TXT który tu wstawiłeś jest niebezpieczny i go zablokowała?

    Nie wiem, to zwykły plik .txt z moim wynikiem ipcofig.

    W trybie awaryjnym z obsługą sieci sytuacja jest taka sama.
  • #12
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    Krewetek01 wrote:
    W trybie awaryjnym z obsługą sieci sytuacja jest taka sama.

    Być może problem z Twoją kartą sieciową (uszkodzona).

    Można spróbować zdjąć zabezpieczenie sieci wifi (Twojej) i spróbować się połączyć w trybie open - testować.
  • #13
    Krewetek01
    Level 5  
    Po zdjęciu zabezpieczeń z sieci sytuacja się nie zmienia - dostęp do internetu jest "ograniczony", nie ma połączenia z internetem i nie pinguje się.
  • #14
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    KOCUREK1970 wrote:
    Być może problem z Twoją kartą sieciową (uszkodzona).

    Zatem jak się da wymienić na inną.
  • #15
    jprzedworski
    Network and Internet specialist
    Wyłącz w ustawieniach karty sieciowej Wi-Fi protokół IPv6.
  • #16
    Krewetek01
    Level 5  
    jprzedworski wrote:
    Wyłącz w ustawieniach karty sieciowej Wi-Fi protokół IPv6.


    Już próbowałem.

    Spróbuję wymienić kartę sieciową.