witam serdecznie,
czy mógłbym prosić o weryfikację ewentualnie korektę ustawień RC300, będę wdzięczny za każdą sugestię
dodam, że jestem laikiem w tych sprawach
Sposob regulacj:PROWADZENIE WG TEM ZEW
krzywa grzewcza: TEMP PROJEKTOWA 70, MAKS TEMP ZASILANIA 67, WPLYW POM 10K, KOREKTA TEMP POM 0K
sposób obniżenia ZEW - PROG TEMP ZEW.
tryb ograniczony poniżej 5 C
GRZANIE stałe ponizej - WYL
Ochrona przed zamrażanie - ZEW - TEMP ZEWNETRZ
TEMp gr. Ochr zamarz 5C
Ustawiona temperatura pomieszczenia na 19,5 C. od 7 do 22.00, od 22-7 temp. 18,5
Na piecu ograniczyłem moc 20 do 15kw, temp. ustawiłem 50 C nie wiem czy dobrze.
1W1 w menu pieca mam na 0.
Bywa, że po osiągnięciu zadanej temperatury piec dalej pracuje nie wiem czemu.
Co mógłbym zmienić w tych ustawieniach oby spalanie było mniejsze przy optymalnym komforcie. teraz mam dobowe między 12 a 16m3 na dobę. Co do startów 32-45.
Dom z lat 50tych, mieszkanie parter piętro oddzielone korytarzem w zasadzie 2 oddzielne mieszkania. Łącznie 2x80 m2. Dom nieocieplony z cegły o grubości ponad 50cm. Okna nowe. Na dole mieszkanie wysokie 3 duże grzejniki żeliwne + 3 małe. U góry 7 panelowych grzejników.
czy mógłbym prosić o weryfikację ewentualnie korektę ustawień RC300, będę wdzięczny za każdą sugestię
dodam, że jestem laikiem w tych sprawach
Sposob regulacj:PROWADZENIE WG TEM ZEW
krzywa grzewcza: TEMP PROJEKTOWA 70, MAKS TEMP ZASILANIA 67, WPLYW POM 10K, KOREKTA TEMP POM 0K
sposób obniżenia ZEW - PROG TEMP ZEW.
tryb ograniczony poniżej 5 C
GRZANIE stałe ponizej - WYL
Ochrona przed zamrażanie - ZEW - TEMP ZEWNETRZ
TEMp gr. Ochr zamarz 5C
Ustawiona temperatura pomieszczenia na 19,5 C. od 7 do 22.00, od 22-7 temp. 18,5
Na piecu ograniczyłem moc 20 do 15kw, temp. ustawiłem 50 C nie wiem czy dobrze.
1W1 w menu pieca mam na 0.
Bywa, że po osiągnięciu zadanej temperatury piec dalej pracuje nie wiem czemu.