Tak jak w tytule . Wersja 120 koni komputer Vision PUMA . Samochód odpala normalnie jak jest zimny . Gdy się nagrzeje potrafi zgasnąć i już nie da się go odpalić . Czasami nie chce odpalić przez 15 minut a czasami przez 1.5 dnia .
EGR odpięty . Wtryski podmienione . Czujnik położenia wałka (wersja w głowicy bez regulacji znaczek forda) podmieniony nie pomogło . Podpięty pod komputer (lexia) w momencie jak nie chce odpalić podczas kręcenia rozrusznikiem to ciśnienie na listwie płynnie wzrasta od 0 aż do 1200 bar (wymagane 370bar) oraz brak synchronizacja walu z wałkiem , immo ok . Błędów nie ma . Podejrzewam komputer silnika ale cena używek zaczyna się od 1200 zł wiec trochę szkoda mi umoczyć pieniądze .
EGR odpięty . Wtryski podmienione . Czujnik położenia wałka (wersja w głowicy bez regulacji znaczek forda) podmieniony nie pomogło . Podpięty pod komputer (lexia) w momencie jak nie chce odpalić podczas kręcenia rozrusznikiem to ciśnienie na listwie płynnie wzrasta od 0 aż do 1200 bar (wymagane 370bar) oraz brak synchronizacja walu z wałkiem , immo ok . Błędów nie ma . Podejrzewam komputer silnika ale cena używek zaczyna się od 1200 zł wiec trochę szkoda mi umoczyć pieniądze .