Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Doblo 1.6 16v immo ecu - Zmiana sterownika ecu i immo

06 Gru 2018 12:56 1062 14
  • Poziom 17  
    Witam,
    Pacjentem jest fiat Doplo 1.6 16v z ecu IAW.5NF T2. Uszkodzeniu całkowitemu uległ sterownik.
    Kupiłem 2gi taki sam samochód (rozbity) z takim samym sterownikiem, sprawny na rozbitku silnik odpala.
    Po przełożeniu ecu oraz stacyjki z kluczykiem autko nie odpala.
    W sterowniku silnika mam:
    U1600 - Transponder
    W bsi
    D600 - Minikrypt : wrong code Signal below maximum threshold
    -permanent
    9003 - Key transpondre No signal
    -present
    9002 - Transponder antena No symptom
    - Permanent

    Zastanawiam sie czy zacząć od sprawdzenia okablowania cewki transpondera.
    Moze ktoś wczesniej grzebał
    Czy może konieczne jest przełożenie modułu bsi (tak podpowiadaja życzliwi ?)
  • Poziom 28  
    seat21 napisał:
    bo w komplecje jest też bsi


    Tak,ale Body to się nazywa.
    Pozdr.
  • Poziom 17  
    Czyli rozumiem, że body również do przełożenia ?
  • Poziom 35  
    Oczywiscie ze tak . Po przełozeniu musisz zrobić adaptacie sterowników bo będzie przebieg migał.
  • Poziom 17  
    Rozumiem, że adaptacje spokojnie ogarnie sie FES-em.
    I teraz pojawia sie drugi problem dawca ma klimatyzację a biorca już nie.
    Można to jakoś rozwiązać aby nie sypało błędami ?

  • Poziom 25  
    Jakie czujniki, co ty chcesz przekładać ? Robi się jeden myk i po problemie.
    5 minut roboty z czego 4,5 minuty to na wyjęcie i odpalenie sprzętu ;-)
  • Poziom 17  
    Autko odpaliło po przełożeniu body.
    Ecu ląduje obok akumulatora.
    Czyli rozumiem że można przekodować body ?
  • Poziom 17  
    Osiowanie zrobię tyle że zapodział mi się gdzieś kabelek.
    Jak można rozwiązać temat błędów spowodowanych brakiem klimy ?
  • Poziom 17  
    ja robię takie kodowania FICOM, musisz po prostu z NBC wykodować klimatyzację
  • Poziom 10  
    No dobra ,podłącze się do tematu .Mam doblo 1.6 z świrującym body pomputerem.
    Kupiłem bodykomp z 1.6 doblo ale mi inny numer ,po podłączeniu wszystko działa ale auto nie pali bo immo go blokuje .
    Co dalej robić,jak sklonować immo??
    Albo wywalić to ,bo auto już i tak nie ma wartości bo go kraść
  • Poziom 12  
    czyli jak dobrze zrozumiałem , jak wymienię sterownik bo padł to najszybsza metoda jest przepisać body komputer(bsi) do nowego sterownika??

    ale jak nie mam bsi z tamtego auta co brałem ster silnika to jest to mozliwe??

    czy po prostu skopiować mój sterownik upą -usb i wgrać immo do nowego??

    pozdrawiam

    Dodano po 3 [minuty]:

    a żeby nic nie robić wystarczy kupić sterownik silnika + bsi i dzięki temu nic nie trzeba robić po za przełożeniem??