Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bizhub 3350 bład c2554 i c2556

Deoden 06 Gru 2018 16:18 228 9
  • #1 06 Gru 2018 16:18
    Deoden
    Poziom 4  

    Witam

    Posiadam Konica Minolta C3350 najpierw pojawiły się nieczytelne druki takie paski niewyraźne.
    Wyjąłem wszystkie tonery i następnie na wkładach było dużo tonera. Przeczyściłem wszystkie sztuki dosłownie 4 kopie i pojawia się błąd C2554 bądź C2556 gdzie jest napis , że błąd zostanie automatycznie usunięty. Maszyna robi reset . 4-5 Kopi i ponownie błąd i wezwanie Serwis....Co to może być oraz w jaki sposób można obyć się bez serwis. Zależy bardzo na czasie a serwis nie zamierza się wybrać....

    Za pomoc z rozwiązaniem problemu wynagradzam.
    Dziękuje

    0 9
  • Pomocny post
    #2 06 Gru 2018 16:44
    kulka35
    Poziom 21  

    Bębny do wymiany

    0
  • #3 06 Gru 2018 16:48
    Deoden
    Poziom 4  

    Maszyna jest praktycznie co dopiero zakupiona...po leasingu.
    Bębny zapewniono, że są "nowe" ...
    Czy po zdjęciu da rady coś ocenić ?

    0
  • #4 06 Gru 2018 18:35
    01_cezi
    Poziom 22  

    Kolego, więcej danych:
    licznik. zużycie materiałów. 2 na pewno ale dla pewności 4 bębny do wymiany.
    Tylko, że cena wyjdzie jak za nową . Zdjęcia tez mogą być.

    0
  • #6 06 Gru 2018 20:54
    Deoden
    Poziom 4  

    Początkowo myślałem, że jest to wina brak Tonera, że robi takie jaśniejsze paski wymieniłem na nowy Oryginalny Czarny lecz teraz już nie ma tych pasków lecz wywala po kilku kopiach te błędy.

    0
  • Pomocny post
    #7 06 Gru 2018 21:57
    kulka35
    Poziom 21  

    Bębny zaczipowane, materiały zresetowane. Dzwoń do sprzedawcy, niech naprawia w ramach gwarancji.

    P.S.
    Uwielbiam określenie :"po leasingu", Co sprzedający miał na myśli?

    0
  • #8 06 Gru 2018 22:45
    Deoden
    Poziom 4  

    Ok. Rozumie. Czyli nic z tego nie będzie do czasu przyjazdu Serwis.
    Hmm nom właśnie nie wiem co miał na myśli.
    Maszyna podobno igła....
    Zgłaszałem problem to dostałem odpowiedź , że zastanawiają się i poinformują jak postanowią tylko, że to już tydzień trwa...

    Dodano po 33 [sekundy]:

    Bębny zaczipowane tzn ?

    A urządzenie jest potrzebne...

    0
  • Pomocny post
    #9 07 Gru 2018 10:46
    01_cezi
    Poziom 22  

    To może podaj kiedy kupione i od kogo. To Forum czasem ma magiczna moc sprawczą.
    A wiesz święta się zbliżają, czas cudów itd.

    0
  • #10 13 Gru 2018 14:24
    Deoden
    Poziom 4  

    Biurotech.pl . Data zakupu 06.11.2018. Od zakupu do awarii 201 Kopii

    Dzisiaj ma przyjechać serwis. Zobaczymy co z tego będzie i czy uwzględnią reklamacje.

    Dodano po 2 [godziny] 23 [minuty]:

    Witam
    Sprawa rozwiązana. Urządzenie zostało wymienione na inne.

    Dodano po 45 [sekundy]:

    Urządzenie wymieniono na nowe REKLAMACJA

    0