Witam Serdecznie
Muszę wykonać tabelę, która umożliwi firmie mieć kontrolę materiału. Jest budowa i chcemy na bieżąco uzupełniać:
- ile materiału zamówiliśmy,
- ile materiału zostało dostarczone,
- ile materiału zostało wykorzystane,
- ile materiału powinno zostać po dostarczeniu go i wykorzystaniu,
- ile materiału faktycznie jest na inwentaryzacji. Jeżeli materiału jest mniej niż powinno go zostać komórka wypełnia się czerwonym kolorem. To już jest zrobione.
To jest już w pierwszym arkuszu.
Drugi arkusz będzie zawierał pozycję z materiałem, a w nich dwie kolumny, nazwa artykułu i jego numer. Chciałbym żeby można było połączyć te dwa arkusze pisząc np. numer artykułu żeby program sam potrafił pobrać nazwę artykułu.
Będę musiał wcisnąć też datę, kiedy zamówiłem towar, ale nie wiem gdzie najlepiej byłoby to wcisnąć.
W załączniku mój początkowy projekt.
Muszę wykonać tabelę, która umożliwi firmie mieć kontrolę materiału. Jest budowa i chcemy na bieżąco uzupełniać:
- ile materiału zamówiliśmy,
- ile materiału zostało dostarczone,
- ile materiału zostało wykorzystane,
- ile materiału powinno zostać po dostarczeniu go i wykorzystaniu,
- ile materiału faktycznie jest na inwentaryzacji. Jeżeli materiału jest mniej niż powinno go zostać komórka wypełnia się czerwonym kolorem. To już jest zrobione.
To jest już w pierwszym arkuszu.
Drugi arkusz będzie zawierał pozycję z materiałem, a w nich dwie kolumny, nazwa artykułu i jego numer. Chciałbym żeby można było połączyć te dwa arkusze pisząc np. numer artykułu żeby program sam potrafił pobrać nazwę artykułu.
Będę musiał wcisnąć też datę, kiedy zamówiłem towar, ale nie wiem gdzie najlepiej byłoby to wcisnąć.
W załączniku mój początkowy projekt.