Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stworzenie w excelu tabeli, ktora umozliwi kontrole nad materialem w excelu.

06 Gru 2018 16:31 396 5
  • Poziom 6  
    Witam Serdecznie

    Muszę wykonać tabelę, która umożliwi firmie mieć kontrolę materiału. Jest budowa i chcemy na bieżąco uzupełniać:

    - ile materiału zamówiliśmy,
    - ile materiału zostało dostarczone,
    - ile materiału zostało wykorzystane,
    - ile materiału powinno zostać po dostarczeniu go i wykorzystaniu,
    - ile materiału faktycznie jest na inwentaryzacji. Jeżeli materiału jest mniej niż powinno go zostać komórka wypełnia się czerwonym kolorem. To już jest zrobione.

    To jest już w pierwszym arkuszu.

    Drugi arkusz będzie zawierał pozycję z materiałem, a w nich dwie kolumny, nazwa artykułu i jego numer. Chciałbym żeby można było połączyć te dwa arkusze pisząc np. numer artykułu żeby program sam potrafił pobrać nazwę artykułu.

    Będę musiał wcisnąć też datę, kiedy zamówiłem towar, ale nie wiem gdzie najlepiej byłoby to wcisnąć.

    W załączniku mój początkowy projekt.
  • Poziom 39  
    To co zamieściłeś to co ma być? Jakieś cyfry nie wiadomego pochodzenia niepowiązane formułami i opis kolumn po niemiecku. Może trochę więcej wysiłku trzeba włożyć w przygotowanie formularza i znowu zapytać?
  • Poziom 18  
    Temat na baze danych, są gotowe programy magazynowe, excel nie służy do takich celów.
  • Poziom 6  
    A mam pytanie, chcialbym, aby Excel przy zmianie jednej komorki automatycznie podawal te same dane na inna. Jest to mozliwe ?? Wpisujac w A1 jakies nazwisko, automatycznie pojdzie tez do C1.
  • Poziom 39  
    W C1 wpisujesz =A1
  • Poziom 6  
    Bardzo dziekuje za odpowiedz. Wlasnie o to mi chodzilo :)