Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pomoc w podłączeniu Subwoofera - jak podłączyć kable

pyru38 07 Gru 2018 00:41 261 6
  • #1 07 Gru 2018 00:41
    pyru38
    Poziom 8  

Witam, kupiłem subwoofer aktywny Peiying i za bardzo nie wiem jak się wziąć za podłączanie. W zestawie mam kable takie jak na zdjęciu. Niebieski ogarniam bo to sygnał. Zastanawiam się gdzie mam podłączyć ten podwójny czerwony? Na końcu jest jakiś bezpiecznik zielony z napisem 30 ( chyba amperów). Czy ten kabel ma być podłączony do akumulatora i do Suba pod zasilanie? Co z tymi pozostałymi żółtym i tym kawałkiem czarnego?
    Na subie mam : Masa, zasilanie,sterowanie oraz Sygnał (L i R).
    Przepraszam za zaśmiecanie forum, chcę się tylko upewnić co do czego mam podłączyć bo jestem totalnie zielony.

0 6
  • #2 07 Gru 2018 00:58
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  

Niebieski podwojny to sygnal AUDIO (L i P) Czerwony to ACC ( + po stacyjce), ale lepiej podłączyć pod zacisk ,,sterowanie" wzmacniacza odpowiednim wyjściem w radiu (amp. control), żółty poprzez bezpiecznik do + akumulatora. Krótki czarny służy do połączenia masy wzmacniacza z masą pojazdu.

0
  • #3 07 Gru 2018 01:34
    pyru38
    Poziom 8  

Ale ten żółty kabel jest bardzo cienki... nie za cienki do podłączania do akumulatora? Czytałem, że patrzy się na przekrój kabla przy wyborze bezpiecznika i ma być gruby, od 10mm^2.
    W tym czerwonym jest zielony bezpiecznik 30A, do żóltego nic nie ma to pewnie bym musiał kupić jakiś drugi bezpiecznik tylko o jakim natężeniu? Jeśli podłączę ten czerwony pod Sterowanie w subie i amp control w radiu to ten bezpiecznik jest potrzebny? Chcę to wsadzić do Fiata Stilo, są jakieś kable z tyłu w bagażniku podciągnięte ale nie bardzo wiem od czego, na pewno od sygnału. 8 Kabli w tym 2 zaizolowane. Załączam fotke

0
  • #4 07 Gru 2018 01:41
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43