Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Drgania karoserii oraz Jak włączyć tylny spryskiwacz -

08 Gru 2018 17:36 357 13
  • Poziom 12  
    Witam. Ostatnio nabyłem BMW E39 kombi ale nie wiem czy ja nie umiem włączyć tylnego spryskiwacza czy nie działa. Wycieczka działa dobrze. Jak to powinno być poprawnie
  • Poziom 23  
    Prawa manetka do przodu w stronę konsoli . Albo coś zepsute .
  • Poziom 12  
    A przytrzymać czy jednorazowy ruch w stronę zegarów
  • Poziom 42  
    Jeśli dawno nieużywany to trzeba chwilę przytrzymać zanim dotrze płyn. Przy użyciu powinna być słyszalna praca silniczka tak jak przy przednim spryskiwaczu.
  • Poziom 23  
    Tylko to nie góra dół tylko do przodu ( w poziomie ) , pierwszy jest uruchomienie wycieraczki , potem jeszcze nacisnać i psika .
  • Poziom 12  
    No to u mnie nie osika. Gdzie szukać przyczyny. Mam teraz pytanie też z innej beczki. Mam coś takiego że jak pojeżdżę autem i się zatrzymam to na wolnych obrotach czuć drgania karoserii nie jest to zawsze a także nie z taką samą siłą. Dodam że obroty nie falują.
  • Poziom 23  
    Może poduszki silnika , może coś w samym silniku . Manual ? automat ? Jaki silnik ? Czasami automat lubi tak drgać . Mało informacji zresztą to i tak dużo szukania .
  • Poziom 12  
    Manualna 2,5l kombi. Oczywiście szukania dużo ale może ktoś miał podobnie albo ma pomysł co jest najbardziej prawdopodobne
  • Poziom 33  
    Tylny spryskiwacz może nie psikać gdyż mogą być uszkodzone:
    1. Pompka spryskiwacza
    2. Manetka przy kierownicy
    3. Przewód doprowadzający płyn do dyszy
    4. Zapchana dysza.

    Drgania po zatrzymaniu się mogą być spowodowane uszkodzoną poduszką silnika bądź skrzyni, luźnymi mocowaniami. Potrzebny jest podnośnik i żmudne sprawdzanie elementów.
  • Poziom 12  
    Rozumiem a jeszcze dodam bo przypomniało mi się że podczas jazdy na drugim biegu podczas rozpędzania drga drążek Mianu biegów dość znacznie i na czwartym również ale już minimalnie
  • Poziom 23  
    Drgania lewarka to : poduszka skrzyni , lub podpora albo podpory wału , gumowy łącznik skrzyni z wałem . albo wszystko razem .

    Drgania silniak to też niewykluczone że czujnik wałka rozrządu . A to lepiej najpierw dobrze sprawdzić bo w grę wchodzi nowy ale tylko oryginał a tani nie jest . Tylko sprawdzenie to z poziomu komputera bo jakiekolwiek dotykanie jego przewodów to pokruszona izolacja i będzie na śmieci . Opcjonalnie któraś świeca niedokręcona , znam taki przypadek z 2.8 .
  • Poziom 12  
    Dobra będę patrzyć zaczynając od najmniej inwazyjnych
  • Poziom 12  
    Drgania to wina poduszek silnika jak i skrzyni jednak dalej mam problem ze spryskiwaczem tył
  • Poziom 23  
    Jeśli jest cicho to bezpiecznik , pompka ( może poprzednikowi zamarzła ) . Potem sprawdzić czy wogóle do pompki zasilanie trafia .