Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak ładować akumulator żelowy 24V.

10 Gru 2018 16:19 414 24
  • Poziom 5  
    Witam, ogólnie jestem początkującym, ale coś nie coś wiem. Tworzę projekt głośnika 2x50W przenośnego. Wszystko mam tylko potrzeba mi źródła prądu - mam akumulator żelowy 24V pare Ah, tylko nie chciałbym go za każdym razem rozbierać, żeby go ładować. Chcę, żeby tam siedział i nie wiem, gniazem DC ładować normalnie podpinając po prostu. Jest BCS potrzebny do tego czy nie? Jak mówiłem nie znam się na tym, więc wole się upewnić :). Poradzi ktoś?
  • Poziom 36  
    A co jest napisane na akumulatorze ?
  • Poziom 5  
    Narazie nie mam go w domu, ale wiem że na 100% jest 24V i jest od skutera.
  • Poziom 36  
    To o czym chcesz dyskutować?
    Nie spotkałem skutera zasilanego jednym akumulatorem 24V.
  • Poziom 5  
    To możliwe że nie jest od skutera xD, wiem że na 100% ma 24V

Dodano po 1 [minuty]:

Zaraz wyślę zdjęcie tego akumulatora.

Dodano po 15 [minuty]:

Dobra zmiana planów, bo okazało się, że ten akumulator ma 12V i 4Ah to ja już wole z 18650 złożyć to samo z większym napięciem. Doradzi ktoś jakiego BCS użyć i jakie wybrać i ile?
  • Poziom 36  
    Kup oryginalny akumulator w lidlu za 80zł
    20V, 2Ah.
  • Poziom 5  
    A jakbym go mógł ładować?
  • Poziom 36  
    Zasilacz 20V z ograniczeniem prądiwym 1A.
  • Poziom 5  
    Mogłbyś wysłać linka do gazetki lub samego akumulatora? Szukam i nie mogę znaleźć... Tylko że ja chciałbym trzymać zamkniętego w środku obudowy i tak to zbytnio wiesz...
  • Poziom 23  
    yeahbunnyX9000 napisał:
    Dobra zmiana planów, bo okazało się, że ten akumulator ma 12V i 4Ah to ja już wole z 18650 złożyć to samo z większym napięciem.