Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie komputera do miksera i szafy dźwiękowej

10 Gru 2018 16:34 222 3
  • Poziom 5  
    Cześć, potrzebuję jutro rano podłączyć laptop do miksera, aby puścić z niego muzykę - z kolei mikser jest podłączony do szafy dźwiękowej... Ale od początku.

Jestem w tym zielona, poniżej zdjęcie miksera. Zielony kwadrat to podłączony mikrofon do miksera, a czerwony kwadrat to kabel, który łączy mikser z szafą dźwiękową.
    I teraz tak, jak chcę podłączyć komputer do miksera, żeby puścić z niego muzykę, to w komputerze mam wtyczkę minijack, a w mikserze ten kabel muszę wpiąć w które miejsce - w ten żółty kwadrat, który zaznaczyłam na zdjęciu?

Nie piszcie mi jakiś fachowych nazw, bo i tak nie zrozumiem - mam jednorazową sytuację, bo nasz kolega się rozchorował.

Bardzo liczę na pomoc! :)
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Heja, Komputer możesz wpiąć w gniazda, które zaznaczyłaś (żółte), ale lepiej w wolne kanały wejściowe.
    Zyskasz wtedy pełną regulację barwy, tylko nie zapomnij rozkręcić panoramę na prawo, lewo jeśli taka potrzeba.
    Powodzenia.
  • Poziom 5  
    koziołek napisał:
    Heja, Komputer możesz wpiąć w gniazda, które zaznaczyłaś (żółte), ale lepiej w wolne kanały wejściowe.
    Zyskasz wtedy pełną regulację barwy, tylko nie zapomnij rozkręcić panoramę na prawo, lewo jeśli taka potrzeba.
    Powodzenia.

Dzięki!

Wolne kanały wejściowe? Coś więcej? :)
  • Poziom 43  
    Widzę że mikser do tej szafy dźwiękowej (cokolwiek to jest?) jest podłączony tylko z jednego kanału (MIX L), więc jak nie ma możliwości wpięcia do tej szafy drugiego kanału miksera (MIX R), to wyjście słuchawkowe laptopa, podłącz do dwóch wejść: LINE 5 i LINE 6, kablem 1xmały jack stereo - 2x duży jack mono, takim jak ten: https://rockmetalshop.pl/product-pol-149587-p...ACK-MONO-6-3mm-MALY-JACK-STEREO-3-5mm-3m.html