Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Excel] Dodawanie i zdejmowanie ze stanu magazynu Skanerem kodów kreskowych

Puchenn 13 Dec 2018 13:33 4992 4
    Puchenn
    Level 3  
    Witam
    Tak na wstępie miło mi was poznać jest to mój pierwszy post, także mam nadzieje że dobrze przyswoiłem regulamin.
    Jestem dosyć zielony w Excelu, ale pracuje w firmie na magazynie i chciałbym sobie ułatwić trochę codzienne liczenie produktów na półkach( taki wymóg ). Stworzyłem swój własny arkusz magazynowy zawierający każdy Model telefonu i ilość sztuk znajdujących się na półce. Codzienny poranek zaczyna się od wydrukowania tego dokumentu i ręcznym policzeniu, czy się wszystko zgadza, ze stanem faktycznym.
    Screen Dokumentu Magazynu:
    Na każdym telefonie jest nadrukowana etykieta którą ja osobiście tworzę, także mógłbym dopisać jeszcze jeden kod, przypisany do danego modelu. Lub po prostu przykleić dany kod modelu na półkę.
    Cel do którego chce dotrzeć jest następujący.
    Mając na przykład Model telefonu X 64
    Ustalić dla niego konkretny numer kodu np: "12345", i kolejno dla każdego model telefonu. Gdzie podchodząc do półki z danymi modelami i skanując np kod kreskowy o wartości "12345" to Excel automatycznie połączy ten kod z funkcją i ściągnie ze stanu Magazynowego 1 sztukę X 64 w tym przypadku z 16 na 15, tak żebym nie musiał wracać do komputera i ręcznie wprowadzać zmiany. Czasem o tym po prostu zapominają pracownicy i stan się nie zgadza, a każdy posiada skaner do skanowania numeru IMEI

Jeżeli coś źle wyjaśniłem to piszcie, postaram się naprowadzić konkretniej o co mi chodzi.

Znalazłem podobny temat na tym forum ale niestety plik pomocniczy wstawiony przez jednego z moderatorów u mnie nie działał.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
    kindlar
    Level 41  
    Są programy magazynowe do tego celu, też darmowe. Nie spełniają twoich oczekiwań?