Witam mam problem z turbiną w Citroenie C4 2.0 Hdi 136 km. Problem polega na tym ze gdy odpale samochód i wyruszę w drogę turbina przez niedługą chwile pracuje (dmucha lecz słychać że turbina przerywa nie ma tego ciągłego dmuchania tylko tak jak by kicha ale ciągnie) , po ujechaniu tej dłuższej chwili turbina całkowicie przestaje podawać i auto ledwo co sie toczy, wtedy podczas jazdy gaszę i odpalam ponownie silnik i dzieje sie to samo, czyli chwile jest i potem zero ( zazwyczaj stosowana metoda reanimacji mocy przy zamiarach wyprzedzania).
Problem diagnozowany przez duża liczbę mechaników, każdy ma swoja inna "teorie" ale zero pomocy auto stoi u nich po tydzień czasu a finalnie odbieram auto w stanie w którym przyprowadziłem.
Teorie:
-problem z gruszka
-czujnik ciśnienia
-geometria
-urwany jakiś kabel
Zwracam się do Was z prośba o pomoc bo właśnie auto stoi u mechanika i gość mi mowi ze może mi zrobić geometrie i inne rzeczy mechaniczne które będą swoje kosztować (przyjmijmy kwote 1500 zl) po "naprawie" problem zostanie bo problem rzeczywisty może leżeć po stronie urwanego kabla bądź po stronie zepsutego czujnika doładowania.
Błędy z komputera:
-Sygnał pozycji turosprężarki. Napiecie zbyt wysokie - stały P2565
- Usterka pompy podającej dodatek (fap) lub usterka połaczenia multi..... między pompom a BS..... -stały ( to wiem o co chodzi po prostu mam zatarta pompke od dodawania dodatku do paliwa mokry dpf/fap) P1435
-funkcja kontrolowanego wentylatora chłodządzego ( zintegrowana w ECU silnika ) -nie ciągły P0495
- Cisnienie w rampie paliwa / systemowe - za wysokie - nie ciągłe P0088
-egr zawór zablokowany pod czas programowania -stały P0409
-sygnał położenia zaworu turbosprężarki polozenie za daleko od wartości odniesienia, zbyt duże - stały P2563
-Przekaźnik wstępnego grzania sterowany i świece żarowe nie zasilane- stały P1351
-Obwód elektrozaworu egr. Zbyt wysokie napięcie powtażania pozycji - stały P0406
Z góry dziekuję
Problem diagnozowany przez duża liczbę mechaników, każdy ma swoja inna "teorie" ale zero pomocy auto stoi u nich po tydzień czasu a finalnie odbieram auto w stanie w którym przyprowadziłem.
Teorie:
-problem z gruszka
-czujnik ciśnienia
-geometria
-urwany jakiś kabel
Zwracam się do Was z prośba o pomoc bo właśnie auto stoi u mechanika i gość mi mowi ze może mi zrobić geometrie i inne rzeczy mechaniczne które będą swoje kosztować (przyjmijmy kwote 1500 zl) po "naprawie" problem zostanie bo problem rzeczywisty może leżeć po stronie urwanego kabla bądź po stronie zepsutego czujnika doładowania.
Błędy z komputera:
-Sygnał pozycji turosprężarki. Napiecie zbyt wysokie - stały P2565
- Usterka pompy podającej dodatek (fap) lub usterka połaczenia multi..... między pompom a BS..... -stały ( to wiem o co chodzi po prostu mam zatarta pompke od dodawania dodatku do paliwa mokry dpf/fap) P1435
-funkcja kontrolowanego wentylatora chłodządzego ( zintegrowana w ECU silnika ) -nie ciągły P0495
- Cisnienie w rampie paliwa / systemowe - za wysokie - nie ciągłe P0088
-egr zawór zablokowany pod czas programowania -stały P0409
-sygnał położenia zaworu turbosprężarki polozenie za daleko od wartości odniesienia, zbyt duże - stały P2563
-Przekaźnik wstępnego grzania sterowany i świece żarowe nie zasilane- stały P1351
-Obwód elektrozaworu egr. Zbyt wysokie napięcie powtażania pozycji - stały P0406
Z góry dziekuję