Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

podłączenie silnika DC 4 przewody Bosch AHC P2 - co oznaczają symbole?

munioman 18 Dec 2018 01:13 1215 2
Altium Designer Computer Controls
    munioman
    Level 8  
    Witam serdecznie,

Robię projekt na uczelnie i potrzebuję zastosować silnik Bosch AHC-P2 - nie udało mi się znaleźć motoreduktora o wyższym momencie i tak małych rozmiarach.

Nie studiuję elektroniki i przyznam szczerze nie do końca rozumiem schemat który producent umieścił w katalogu

Czy jakaś dobra dusza doradziła by mi co oznaczają zaznaczono na czerwono elementy i jak rozumieć falkę zaznaczoną na niebiesko?
    Jak taki silnik podłączyć aby działał poprawnie? Chciałbym sterować projektowanym mechanizmem z PLC zasilanego na 12V, na tą chwilę myślałem o Eaton EASY 512-DA-RC, mechanizm miałby być umieszczony w samochodzie.

I czy jeżeli producent opisuje to jako "wiring diagram" to mam rozumieć, że ja mam zorganizować te wszystkie elementy dookoła czy jest to już zintegrowane z silnikiem a mnie interesują złącza I - IV?

Z góry dziękuję za pomoc
  • Altium Designer Computer Controls
    Krzysztof Kamienski
    Level 43  
    Jest to silnik prądu stałego, szeregowy, posiadający dwie cewki na stojanie, oraz dodatkowo magnes trwały (Taka kombinacja daje charakterystyke stałoobrotową w pewnym zakresie obciążen, przy wiekszych stałomomentową). Jest ten silnik wyposażony w układ przeciwzakłóceniowy, przeciwprzepięciowy (warystor), zabezpieczenie termiczne oraz impulsator do wyznaczania położenia wału. Silnik pochodzi od elektrycznego układu wspomagania kierownicy.

munioman wrote:
    I czy jeżeli producent opisuje to jako "wiring diagram" to mam rozumieć, że ja mam zorganizować te wszystkie elementy dookoła czy jest to już zintegrowane z silnikiem a mnie interesują złącza I - IV?