Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
AdexAdex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Interga co chwilę załącza sygnalizację dźwiekową.

19 Gru 2018 05:52 285 10
  • Poziom 3  
    Kochani pomóżcie. Mój kolega, który montował mi alarm niestety się nie odzywa. Mam hasło serwisowe, ale i tak nie wiem co mam zrobić, aby kompletnie ten alarm póki co włączyć.
    Jakiś czas temu pojawiła się migająca pomarańczowa dioda na manipulatorze (posiadam coś takiego Manipulator INT-KLCDK-GR)
    Zignorowałem to i dzisiaj w nocy alarm załączał się praktycznie co godzinę.
    Jak krok po kroku mogę to dezaktywować? Dodam, że udało się przy pomocy instrukcji przejsc w stan serwisowy, ale pomogło na kolejne 3h.
    Czy to może być kwestia akumolatora? nie wiem nie znam się, teraz potrzebuje porady jak to wyłączyc, aby sie alarm wiecej nie włączał

dzieki
    Sławek
  • AdexAdex
  • Poziom 35  
    W satelu pomarańczowa dioda oznaczała awarię, błąd systemu. Nie pamiętam już (zobacz w instrukcji ) przytrzymanie dłużej któregoś klawisza powoduje pokazanie kodu błędu, co z kolei Ci wyświetli co padło. Jeżeli z alarmem nie było nic robione, przeglądane kilka lat to najprawdopodobniej akumulator do wymiany.... system poprzez pomarańczową diodę też może sygnalizować problemy z zasilaniem stałym lub awaryjnym.
  • AdexAdex
  • Poziom 3  
    Wszedłem w awarie i wyświetla, że to 'awaria akumulatora' 'brak akumulatora'
    1. Nadal nie mam kontaktu z kolegą, który to wszystko ustawiał i konfigurował, mam jedynie hasło admina
    2. Proszę o pomoc co mam zrobić, czy samemu mogę w jakiś sposób tymczasowo spowodować, aby alarm nie wył jak nikogo nie bedzie w domu
    3. Czy jest opcja np. wyciszenia syreny, niech sobie mruga ale niech nie wyje

dzięki
  • Poziom 35  
  • Poziom 3  
    KRY5PIN napisał:
    Zrób zdjęcie akumulatora i kup w sklepie taki sam. Wyłącz całkowicie alarm.