Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Nie łączy się z internetem voip

23 Gru 2018 12:26 312 9
  • Poziom 14  
    Mam od paru lat bramkę voip model Cisco PAP2T-EU od tygodnia zaczął zwariować diody migają tak jakby internet nie mógł się połaczyć z nim a w słuchawce nic.
  • Poziom 34  
    Internet działa prawidłowo? Zasilacz do bramki podaje prawidłowe napięcie?

    Kto jest dostawcą internetu? Może wina leży po stronie dostawcy.
  • Poziom 14  
    Wina po dostawcy raczej nie
  • Poziom 30  
    W przeglądarce internetowej wejdź na IP Twojej bramki, do jej menu konfiguracyjnego, i sprawdź ustawienia - login, hasło, adres sip
  • Poziom 14  
    Jak mam to zrobić bo opisywałem w telefonie 4 razy gwiazdkę i nic.
  • Poziom 30  
    Czyli w słuchawce nic nie usłyszałeś...
    Wyjąć wtyczkę zasilania i ponownie podłączyć
    A inny aparat telefoniczny sprawdzałeś?
    Może włożony do drugiej linii?
  • Poziom 14  
    Już próbowałem nawet go na cały dzień wyłączyłem i nic.
  • Poziom 30  
    IP odczytaj np. z bezpłatnego Advanced IP Scanner
    lub z routera w dzierżawach adresów
    ale podstawa to sprawna bramka i aparat i usłyszenie głosu lektora, a Ty tego nie masz...
    świeci się Power, Ethernet i Phone?
  • Poziom 34  
    Podejrzewam ,że może być uszkodzona bramka albo z telefonem coś nie tak może być. Skoro bramkę odłączyłeś od zasilania na cały dzień i nic się nie zmieniło.

    No chyba ,że coś jeszcze z zasilaczem się coś dzieje,że pod obciążeniem nie daje odpowiedniego napięcia, prądu i bramka nie działa prawidłowo.
  • Poziom 14  
    Wina leżała po stronie zasilacza wiec zamykam temat.