Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Seicento 1.1 99r nie odpala po spawaniu karoserii

24 Gru 2018 11:18 783 25
  • Poziom 3  
    Samochód Fiat Seicento 1.1 99 r, nie odpala po spawaniu karoserii i nie działają elektryczne szyby, nawet się przyciski nie świecą, tak jak by prądu nie było. Przyczyna to nie odpięty akumulator podczas spawania. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
  • Poziom 3  
    Akumulator jest nowy, tylko że to się stało po wymianie akumulatora, później już nie wymieniałem.
  • Poziom 3  
    Wszystkie są dobre
  • Poziom 43  
    Sprawdź próbówką zasilania na bezpiecznikach. Masa spawarki blisko punktu spawania to nie powinno nic paść. W seiko masa silnik-nadwozie często się urywa od drgań.
  • Poziom 3  
    Ok będę próbował
  • Poziom 6  
    Odpięty był akumulator podczas spawania?
  • Poziom 3  
    No właśnie nie odpialem wtedy akumulatora
  • Poziom 27  
    Już nie raz była dyskusja na temat odpinania akumulatora i moje zdanie w tym temacie jest takie że nie należy akumulatora odłączać. A więc jestem zdania że to nie z powodu spawania. Poz artur
  • Poziom 24  
    Pajda89 napisał:
    Odpięty był akumulator podczas spawania?

    Gustawgm199610 napisał:
    Przyczyna to nie odpięty akumulator podczas spawania.

    Czytać z zrozumieniem.
    Gustawgm199610 napisał:
    Samochód Fiat Seicento 1.1 99 r, nie odpala po spawaniu karoserii i nie działają elektryczne szyby

    Witam.
    W którym miejscu spawałeś karoserię? Może gdzieś w pobliżu wiązki elektrycznej?
  • Poziom 3  
    Wstawiłem cały nowy tylny pas i prawe nadkole wstawialem

    Dodano po 2 [minuty]:

    Artur dip ale przed spawaniem tym konkretnym było wszystko ok
  • Poziom 16  
    Witam.to najpierw sprawdź czy nie uszkodziles żadnych przewodów z tyłu. Sprawdź wszystkie bezpieczniki i przekaźniki. Może któryś został uszkodzony. Ja bym jeszcze posprawdzal bezpieczniki w okolicach akumulatora (jak są) no i miernikiem dokąd dochodzi prąd.
  • Poziom 33  
    Sprawdź najpierw podstawową rzecz, czy jest iskra i czy dochodzi paliwo, Cienko to widzę po spawaniu,? :|

    Dodano po 29 [minuty]:

    Z twojego postu rozumiem, że rozrusznik kręci silnikiem, tylko nie odpala?
  • Poziom 6  
    Jest tak jak kolega napisał, iskra i paliwo w pierwszej kolejności.
  • Poziom 11  
    Mi kiedyś uszkodziła się kostka stacyjki i nie włączała pompy paliwa. Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej czy dostaje napięcie gdy kręcisz. Ja miałem Seicento 900 ale warto byłoby zajrzeć do niego. W moim przekaźnik pompy był pod maską, przed kierowcą, na ścianie grodziowej.
  • Poziom 24  
    W seicento z tyłu po prawej stronie jest bak paliwa i przewody idące do pompy paliwa. Może niechcący uciąłeś przewody idące do pompy paliwa.
  • Poziom 43  
    Po pierwsze należało by odpytać autora czy kontrolka marchewki się zapala i czy kontrolka code zapala się i gaśnie.

    DOpiero potem snuć domysły o wyższości spawania nad zgrzewaniem.
  • Poziom 35  
    Strumien swiadomosci swia napisał:
    DOpiero potem snuć domysły o wyższości spawania nad zgrzewaniem.
    Swieta racja. Podpowiem ze auto wyposazone jest w wyłącznik inercyjny zamontowany pod deska rozdzielczą nad tunelem srodkowym
  • Poziom 3  
    Kontrolka code zapala się i gaśnie od razu kontrolka tej marchewki zapala sie odpalił gdy zrobiłem mozna powiedzieć taki reset na stacyjce odpiąłem kostki poczekałem chwilę i wpiąłem z powrotem i odpalił silnik pracował przez jakieś 15 min i zgasł sam od siebie, teraz znów nie chce, odpala na pasie tylnym jest jeszcze masz czy może być możliwość że ja po prostu źle założyłem?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Ale gdy odpalił szyby nadal nie działały i nie działają
  • Poziom 24  
    Gustawgm199610 napisał:
    po o tworzeniu drzwi autku brakuje prądu i gaśnie

    Sprawdzałeś masowanie silnika oraz karoserii? Jakie napięcie masz na akumulatorze?
    Masowanie też znajduje się z tyłu przy którymś reflektorze, prawym lub lewym, można sprawdzić czy jest ok.
  • Poziom 3  
    Masę pod lampa tylna poprawiłem i dalej to samo
  • Poziom 33  
    Kiedyś przy takich operacjach wyjmowaliśmy akumulator i odłączaliśmy centralkę sterującą dla bezpieczeństwa , żeby nie występowały takie numery jak u Ciebie . Wielu ze mną się nie zgodzi ale sposób nie był zły i nie było potem problemów z odpaleniem ??!! :|
  • Poziom 28  
    Instrukcja obsługi tego auta jak byk podaje - odłączać centralki elektroniczne w razie spawania elektrycznego nadwozia. Możliwe teraz że jakieś przepięcie spowodowało uszkodzenie wewnętrzne elektroniki w sterowniku - jeśli się da to podpiąć pod program diagnostyczny i zobaczyć co "powie"
  • Poziom 25  
    sandamiano napisał:
    Instrukcja obsługi tego auta jak byk podaje - odłączać centralki elektroniczne w razie spawania elektrycznego nadwozia. Możliwe teraz że jakieś przepięcie spowodowało uszkodzenie wewnętrzne elektroniki w sterowniku - jeśli się da to podpiąć pod program diagnostyczny i zobaczyć co "powie"


    Wszystko się zgadza ale tam nie działa więcej "elektryki", jak naprawi przerwy w dostawach prądu to samochód zapali i nie ma to nic wspólnego ze spawaniem (chyba, że spawacz coś odłączył).
  • Poziom 28  
    Racja, skoro więcej elektryki nie działa to są bezpieczniki MAXI za akumulatorem. Oraz dodatkowe np do szyb elektrycznych , centralnego zamka jeśli są oryginalnie montowane