Witam wszystkich.
Mam pytanie odnośnie podłączenia halogenów dalekosiężnych.
Samochód Subaru Forester, w oryginalnych reflektorze żarówki H4, sprawdziłem, że sterowanie światłami odbywa się minusem.
Halogeny mają włączać się i gasnąć wraz z drogowymi. Zmontowałem wszystko wraz z przekaźnikiem i wygląda to tak:
Pin
85 masa
30 + z aku z bezpiecznikiem 30A
87 + z halogenów
86 i tu doszedłem do wniosku, że na przewodzie od drogowych po ich włączeniu będzie minus , za to na światłach mijania w tym momencie będzie plus, więc pod nie podłączyłem.
I teoretycznie wszystko działa. Mijania świecą same, pod włączeniu drogowych działają te z oryginalnych reflektorów i te dodatkowe. Tyle, że dodatkowe świecą "dziwnie", bardziej punktowo.
Moje pytanie brzmi, czy tak powinien wyglądać schemat podłączenia? Pozdrawiam.
Mam pytanie odnośnie podłączenia halogenów dalekosiężnych.
Samochód Subaru Forester, w oryginalnych reflektorze żarówki H4, sprawdziłem, że sterowanie światłami odbywa się minusem.
Halogeny mają włączać się i gasnąć wraz z drogowymi. Zmontowałem wszystko wraz z przekaźnikiem i wygląda to tak:
Pin
85 masa
30 + z aku z bezpiecznikiem 30A
87 + z halogenów
86 i tu doszedłem do wniosku, że na przewodzie od drogowych po ich włączeniu będzie minus , za to na światłach mijania w tym momencie będzie plus, więc pod nie podłączyłem.
I teoretycznie wszystko działa. Mijania świecą same, pod włączeniu drogowych działają te z oryginalnych reflektorów i te dodatkowe. Tyle, że dodatkowe świecą "dziwnie", bardziej punktowo.
Moje pytanie brzmi, czy tak powinien wyglądać schemat podłączenia? Pozdrawiam.