Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Thunderbird - połączenie z sewerem pop3.iq.pl zostało zresetowane

27 Gru 2018 11:57 843 6
  • Poziom 3  
    Od pewnego czasu nie mogę odbierać poczty z Thunderbird.
    Podczas próby pobierania poczty wyskakuje komunikat: Połączenie z sewerem pop3.iq.pl zostało zresetowane.
    Może ma ktoś jakiś pomysł, czym to jest spowodowane?
    Co sprawdzić?
  • Poziom 21  
    Tam powinno pisac w logach coś więcej ...
    Może coś sie zmieniło w ustawieniach
    na oko to nic nie wiadomo ?
  • Poziom 3  
    Który plik jest do przejrzenia?
    TestPilotErrorLog.log?
  • Poziom 30  
    A czy masz dobrze ustawione porty? Dla konfiguracji z pop3.iq.pl -protokołu POP3( z szyfrowaniem SSL) powinny być:
    Serwer poczty przychodzącej(POP3): pop3.iq.pl port 995
    Serwer poczty wychodzącej :smtp.iq.pl port 465
  • Poziom 3  
    Jest dość sporo informacji, ale zaczyna się tak:
    Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

    Tylko, że to są dane do 2014 roku, to raczej nie ten plik?

    Dodano po 27 [minuty]:

    Porty są dobrze ustawione.
    Chyba że jakaś poprawka? jak sprawdzałem po wiadomościach na serwerze, to wygląda na to, że do godz.11 w dniu 12.12.2018 było wszystko OK. Od tamtego momentu dziewczyna nie może wczytać poczty.