Dzień dobry,
Mam problem z Mazdą 626 GF 1998 Hatchback. Straciłem nagle światła mijania i drogowe. Inni kierowcy zaczęli mi mrugać zatrzymałem się sprawdziłem i są tylko pozycyjne przód i tył. Wcześniej jechałem drogą ekspresową z użyciem tempomatu(chociaż to nie powinno mieć znaczenia) po zjeździe z drogi ekspresowej kierowcy zaczęli mi mrugać. Przy pociągnięciu manetki (mrugnięciu) święcą długie i krótkie przekaźniki pracują. Zanim to sprawdziłem wymieniłem profilaktycznie żarówki oraz sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod klapą silnika oraz we wnętrzu pojazdu. Wymieniłem także manetkę od świateł zakupioną ze stacji demontażu pojazdów. Niestety brak rezultatów. Możliwe, że nowy(używany) włącznik również jest uszkodzony. Z moich poszukiwań w sieci wynika, że może być uszkodzony kabel czerwony z pomarańczowym paskiem wychodzący z kostki przy włączniku świateł. Pilnie potrzebuję sprawnego samochodu dlatego zadałem pytanie. Posiadam miernik oraz prostownik, lutownicę, trochę doświadczenia z elektryką motocykli(epoka PRL) dlatego próbuje rozwiać problem samodzielnie.
Proszę o sugestie i ewentualnie wskazanie gdzie szukać słabych punktów. Może ten typ tak ma i jest jakieś natychmiastowe rozwiązanie.
Dziękuję za pomoc i poświęcony czas.
Pozdrawiam
Mam problem z Mazdą 626 GF 1998 Hatchback. Straciłem nagle światła mijania i drogowe. Inni kierowcy zaczęli mi mrugać zatrzymałem się sprawdziłem i są tylko pozycyjne przód i tył. Wcześniej jechałem drogą ekspresową z użyciem tempomatu(chociaż to nie powinno mieć znaczenia) po zjeździe z drogi ekspresowej kierowcy zaczęli mi mrugać. Przy pociągnięciu manetki (mrugnięciu) święcą długie i krótkie przekaźniki pracują. Zanim to sprawdziłem wymieniłem profilaktycznie żarówki oraz sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod klapą silnika oraz we wnętrzu pojazdu. Wymieniłem także manetkę od świateł zakupioną ze stacji demontażu pojazdów. Niestety brak rezultatów. Możliwe, że nowy(używany) włącznik również jest uszkodzony. Z moich poszukiwań w sieci wynika, że może być uszkodzony kabel czerwony z pomarańczowym paskiem wychodzący z kostki przy włączniku świateł. Pilnie potrzebuję sprawnego samochodu dlatego zadałem pytanie. Posiadam miernik oraz prostownik, lutownicę, trochę doświadczenia z elektryką motocykli(epoka PRL) dlatego próbuje rozwiać problem samodzielnie.
Proszę o sugestie i ewentualnie wskazanie gdzie szukać słabych punktów. Może ten typ tak ma i jest jakieś natychmiastowe rozwiązanie.
Dziękuję za pomoc i poświęcony czas.
Pozdrawiam